Elokuvapäiväkirja

Lisää
7 vuotta 6 kuukautta sitten #29034 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Elokuvapäiväkirja
Myönnän että tämä ketju oli vähän turha. Mun oli kai alkuidea listata tähän kaikkee kommallusta mikä menee pieleen aitoon murphy -malliin mutta niitä epäonnekkaita juttuja sai sit hakemalla hakea, ja nekin vähän teennäisiä. Loppujen lopuksi kaikki meni kuitenkin mallikkaasti. Tietääkseni traileri tulee nyt viikonlopuksi ja itse leffa on jo melkeen leikattuna. Sen loppuhiominen ei kauaa vie ja musiikkiakin on tehty etukäteen sen verran, että pitäs olla valmis ennätysajassa. Näillä näkymin keväällä on kokonaan valmis.

ja kai se Niinakin sieltä perässä hiihtelee, Se on leikattavana kundilla jolla on ns. kädet täynnä enkä sitä nyt sit viitti painostella sen kummemmin mutta siitä pidän edelleen kiinni että sen ensi-esitys olis tossa 19.3 ja heti perään voi sit ruveta vuokraan leffateatteria isommalle esitykselle.

eli melkeen voi jo sanoo että loppu hyvin - kaikki hyvin

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
7 vuotta 6 kuukautta sitten #29045 : jonlord
Vastaus käyttäjältä jonlord aiheessa Elokuvapäiväkirja
Hyvältä kuulostaa ja mielestäni tää on just hyvä ketju!

Lisää
7 vuotta 6 kuukautta sitten #29049 : Jukkis
Ainakin toivon että tästä olis välittynyt se olennaisin sanoma: jos minä niin sillon kuka tahansa muukin voi tehdä oman elokuvan. On tää nähty ettei se ylivoimaista ole tavalliselle palkansaajalle. Koulutukseen riittää kun väsää pari lyhytelokuvaa alle jotta oppii ees jotain ja neuvojahan saa aina. Tällä hetkellä sellaisen tekeminen on vielä ns. iso juttu ja sillä saa kunnioitusta kummasti, kuten oon itse huomannut. Minä en kai muuta voi toivoa kun että oma esimerkki kannustais muitakin.

Miettikää tätäkin; montako elokuvaa on tässä maailmassa tehty ja moniko niistä on pysyvästi kadonnut? Periaatteessa filmin kun flmin kykenee löytämään edelleen vaikka olis tehty 20-luvulla. Sillä jostain syystä elokuva tuntuu olevan ikuinen taidemuoto ja yksittäinen elokuva ei periaatteessa häviä koskaan - sitä voidaan töllätä vielä kolmenkinsadan vuoden kuluttua. Se joka haluaa tehdä siis jotain todella kuolematonta, tarttukoon tilaisuuteen.

Lisää
7 vuotta 6 kuukautta sitten #29077 : Jukkis
Laitan tän iltasella tohon etusivullekin mut pannaan tähän ns. ennakkokatseluun.
Tää on siis tyylipuhdas matka käsikirjoittajan eli allekirjoittaneen pimeälle puolelle

Lisää
7 vuotta 6 kuukautta sitten #29106 : jonlord
Vastaus käyttäjältä jonlord aiheessa Elokuvapäiväkirja
Hyvä traileri kyllä. Toki siitä voisi kyllä olla vielä lyhyempikin versio niinkuin yleensä leffoista bruukaa olla. Alle 2 min tyyliin. Toki noinkin lyhyen tekeminen varmasti päänvaivaa aiheutti.

Onko ollut suunnitelmissa julkaista kirjaversiota elokuvista?

Lisää
7 vuotta 6 kuukautta sitten #29109 : Jukkis
No okei... se mikä mulla oli alkujaan mielessä olis sit varmaan ollu jotakuinkin 35 min kun en yhtään kattonu pituuksia. Tätä on tässä lyhennelty mutta ihan pariminuuttiseen en minäkään halunnu päätyä. Ei tässä mitään tusinaleffaa tehdä vaan erästä tän maan parasta pätkää - ja kun ohjaaja näin sanoo, tottahan sen on oltava :cheer:

Traileri sai juuri sen vastaanoton kun ueimmat radikaalimmat vetoni eli jonkinlaisen tyrmistyneen hiljaisuuden. Johtuu varmaan aikas omintakeisesta aihepiiristä ja taatusti uniikista asetelmasta ja aivoparat ei oikein osaa sijoittaa tätä mihinkään tuttuun ja turvalliseen genreen ja lajityyppiin. Kattotaan sit kun saa tätä joskus vielä pyöritettyä isommille yleisöille.

mutta joo,, Prioni synty aikanaan romaaniksi johon sit kyllästyin alle aikayksikön ja teksti oli kepeää kun jerry cottonissa ikään, kun halusin vaan äkkiä viimeisille sivuille. Sit se vaan välähti et tän voiskin tehdä elokuvana. mut sit tuli se toinen murhe eli en viittinyt mitään kuvakässäreitä, saati ylipäätään minkäänlaisia kässäreitä kirjoittaa. Se mikä nyt sitten oli pakko, oli pelkät näyttelijöiden vuorosanat eikä mitään muuta. Eli ei mulla ollu päällä minkäänlaista kirjoitusvimmaa silloin.
Nyt on herännyt kyllä aatos palata tuohon romaaniversioon. Ollu jo jonkinaikaa mutten ala sitä kaamosmasennuksen aikaan vääntään. Tähän asti olen kehunut olevani tän maan kehnoin romaanikirjailija joten miksei vois muuttaa kurssia ja tehdäkin parhaan? mutta eihän se voi olla toi elokuva vaan laajempi versio elokuvasta, mutta ei se sit siihenkään jäänyt. Lopulta keksin että hemmetti... on elokuva joka yleensä saa jatko-osansa mut jos tekiskin jatko-osan kirjana? Tiettävästi sellaista ei kai ole turhan paljon harrastettu - jos oikeastaan koskaan. On loppuratkaisu sitten mikä vaan - vuoden päästähän sen näkee - täytyy sanoo että väliin omalaatuisuuteni yllättää mut itsenikin.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.288 sekuntia