- Vastaanotettu kiitos 171
Orpon hallitus
www.kaleva.fi/sisaministerin-rajut-kirjo...aleva&utm_medium=RSSSisäministerin rajut kirjoitukset kuohuttavat – "Onko näin vahvasti värittynyt henkilö kykenevä ministeriksi?"
Mari Rantanen (ps.) on muun muassa tykännyt Facebook-kommentista, jossa todetaan, että pakolaisten pitäisi antaa hukkua. Tutkija on huolissaan, jos perussuomalaisten ministerien toimia ei kyseenalaisteta.
Nyt sekin kai eroaa kun Orpo ehti jo kehua, että näitä asioita on selvitelty.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
www.is.fi/politiikka/art-2000009698492.htmlIS:n tiedot: Perussuomalaisissa on kytenyt jo epäluuloa koko hallitusyhteistyötä kohtaan – ”Tämä on oikeasti aika tiukka paikka”
Mä olen jo jonkun aikaa epäillyt, että Turtiainen tajus vaan lähtee ajoissa karkuun ja pelasti maineen sillä hörhöilyllä. Putinin ihaileminen ja liitteeseen maahan uskominen on pientä näihin tyyppeihin verrattuna.
Orpo voi olla mahdottoman edessä.
*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
www.iltalehti.fi/politiikka/a/edc636b1-9...e8-97ac-d49681b3bceeSDP:n Lindtman ryöpytti hallitusta Ylellä: ”Jos minä olisin pääministeri...”
www.iltalehti.fi/politiikka/a/8f2a7952-d...7e-9ed4-5e2627bac7b8Natsitervehdys kaveriporukalla – Näin Antti Lindtman vastaa kohuun nuoruuden kuvista
Nythän tätä voi alkaa selitellä silleen, ettei oppositiokaan oo yhtään parempi, koska muutama päivä takaperin esiteltiin aika samanlaista kuvaa. Munattomuus siitä ei näkyny, mutta suomalaisien natsien rakkaus vasemman käden natsitervehdykseen kummiskin näky selvästi.
www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/88b4...33-b382-ac5ae8c77977Junnilan seuraajaksi Wille Rydman – nimetään elinkeinoministeriksi torstaina