- Vastaanotettu kiitos 171
Suomen NATO -jäsenyys
1 vuosi 1 kuukausi sitten #49818
: juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Suomen NATO -jäsenyys
Eihän venäläiset jouda kesää odottamaan vaan niitten pitää hyökätä nyt kun juntit vasta haaveilee turvatakuista. Kiinalaiset ja serbit on tehny ilmatorjuntaohjuskauppoja salaa, niin että venäläisien mahollisuudet tehä yllätyshyökkäyksiä alkaa olla tosi vähissä, mutta tää vitun eläintarha kummiskin tarjoo vielä mahollisuuden kun junteilla on muka sitä Venäjän tuntemusta, mistä ne on jauhanu paskaa vuoskymmenet.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
1 vuosi 1 kuukausi sitten #49819
: Tiera
Vastaus käyttäjältä Tiera aiheessa Suomen NATO -jäsenyys
Suomen oma Nostaramus, The Väinämöinen, kirjoitti 24.4.2019 näin:
hei miten tää on taas menossa niinku ennenvanhaa? Ruotsi suomen takana sodassa venäjää vastaan, mitä vittua täällä taas tapahtuu niinkuin suomen muinaiskuningaiden aikaan sama asetelma jotain venäjää vastaan hurrit hei fikassa ja lähettää meille siirtolaisia onks tää sama laulu ku aikasemmallakin kerralla menneessä jolloin suomi kato jotenkin petetään tässä ajassa onks tää 777 vuoden sykli mikä tapahtuu taas vai mitä vittuu suomee vallataan taas kun Väinämöinenki on ilmottautunu areenalle, onks ne taas tulossa hakee mua vai mikää vittu siel meitä odottaa??...? Pystytääks me estää sen tapahtuvan ku tiedetään siitä jo ennalta jumalauta suomen sonni ja nauta mitä vittua onks tää jotain aikajatkumojuttuu vai miten vitun pitkä meijän oikee historia oikeesti on. Onks kellään mitä vittua havaintoo, missä mennään kun RA tulee areenalle ja sit mennään jo tuol jossain toispuolen jokkee, mikä meitä uhkaa? Ainiin tää mun piti jakaa jos kannatus nousis kun ei tiiä onks moni nähnyt AMON RA eli ARMAS MIKKO OIS NIINKUN RA. Tullu MAUNULASTA ja koodaa MA mikko armas U you NU now LA lost angel. Syntyny Maunulassa paikalliset kutsuu Manalaksi 00630 HKI 3x6
?? eli on 666. Sieltä vähän tunnelmaa kehiin kun hehkutetaan nyt vittu kerrankin tän Väinämöisen erinomaista vitutuksensietokykyä mikä on päässyt kehittymään tässä saatanan riivaamassa esityksessä joka on todellakin kestänyt jo sietämättömän pitkän aikaa. Kaveri venas yli 10v turpa kiinni hullujenhuonetta läpi todistaakseen vain ja ainoastaan niiden sadistisen olemuksen yksilön vapaudenriistona ja kemikaaliraiskattuna. Jätkä se vaa venas ja iskee sillon kun on näytön paikka. Onks tyylii vai käydä vähä nuuskii tätä NWO.n alamaailmaa jonka "terveyspalvelut" on rakentaneet tyrmäämään porukka jo nuorella iällä, nyt mä oon tullu esiin AURORASSA koodaa OUR OWN RA, meijän oma pikkupoika RA astuu vittu areenalle tästä lähtien joka vitun paikassa missä mun juttuja janotaan perse levällään jossain ojankulmassa. Jos on jotain sanottavaa niin aina kiva turista on kyllä kun tää vitun tummuus vaan on ollut esteenä tässä ajan varrella. Ajan siis varrella. Kiva tutustua, oon lähinnä lurkannut tässä kulmissa sen enempää itteeni ajattelematta ja keskittyny tähän muailmanloppuun jossa siis toisessa kulmassa SATAN ja toisessa EIKAI NYT sentään itse Jeesus+Job+Mooses+Väinämöinen+RA+ Aku ANKKA+ mitä muita näit on, no mut kuitenki kelatkaa noi kaikki elämät yhteen kasvun kanssa tietämättä mitään asioista etukäteen oppimalla kantapään kautta mikä on mun paikka maailmassa. Kasvaen ja tullen siihen tulokseen kun näyttöääää on että Tää on totta ja LUOTU maailma on totta, että sitä rataa ratatata taa ollaanks me valmiita huipennukseen? Meneekö Helsinki maailman oikeana pohjoisnapana pohjoisnavaksi kun akseli kallistuu suoraan ja ANTARKTIS eli??? eli ANTIKRISTUS tulee esiin?... tätä vois jatkaa vaikka kuinka paljon mutta eiköhän tässä oo asian ydin jo selvillä. VI(6)TUN NAHKA VII(7)TTA. Eli tää vitun nahka viitta minkä sisällä ollaan todistaa 666 vs 777.n todeksi, myös SWEDISH DICK with BALLS of finland kartta ruotsi mulkkuna ja me sen kiveksinäää, eli sisuna taistelemassa taas jälleen kerra kohtalostaan isolla areenalla. Voiko olla jännittävämpää asetelmaa muistakaa pienestä mäki oon kasvanu ja mut on pienenä yritetty pitää ja oon elänyt vitun pitkän hektisen rankan vittu elämän ja mä vihdoinkin oon pääsemässä vasta hengähtää tästä rankasta mutta niin palkitsevasta ja koukuttavasta kokemuksesta by God, kiitti vaan vitusti tästäkin päivästä. Terveisin VÄINÄMÖINEN!
Tää oli vk:sta ja facebookin puolella kirjoitti että "paskahousuja ootte kaikki kun ette jaa tietoa Väinämöisestä".
Mä oon jakanu ja laittanu kaiken maineeni ja kunniani likoon sen puolesta, että Väinämöinen on tullut takaisin
ja niin on, BOCK IS BACK.
hei miten tää on taas menossa niinku ennenvanhaa? Ruotsi suomen takana sodassa venäjää vastaan, mitä vittua täällä taas tapahtuu niinkuin suomen muinaiskuningaiden aikaan sama asetelma jotain venäjää vastaan hurrit hei fikassa ja lähettää meille siirtolaisia onks tää sama laulu ku aikasemmallakin kerralla menneessä jolloin suomi kato jotenkin petetään tässä ajassa onks tää 777 vuoden sykli mikä tapahtuu taas vai mitä vittuu suomee vallataan taas kun Väinämöinenki on ilmottautunu areenalle, onks ne taas tulossa hakee mua vai mikää vittu siel meitä odottaa??...? Pystytääks me estää sen tapahtuvan ku tiedetään siitä jo ennalta jumalauta suomen sonni ja nauta mitä vittua onks tää jotain aikajatkumojuttuu vai miten vitun pitkä meijän oikee historia oikeesti on. Onks kellään mitä vittua havaintoo, missä mennään kun RA tulee areenalle ja sit mennään jo tuol jossain toispuolen jokkee, mikä meitä uhkaa? Ainiin tää mun piti jakaa jos kannatus nousis kun ei tiiä onks moni nähnyt AMON RA eli ARMAS MIKKO OIS NIINKUN RA. Tullu MAUNULASTA ja koodaa MA mikko armas U you NU now LA lost angel. Syntyny Maunulassa paikalliset kutsuu Manalaksi 00630 HKI 3x6

Tää oli vk:sta ja facebookin puolella kirjoitti että "paskahousuja ootte kaikki kun ette jaa tietoa Väinämöisestä".
Mä oon jakanu ja laittanu kaiken maineeni ja kunniani likoon sen puolesta, että Väinämöinen on tullut takaisin
ja niin on, BOCK IS BACK.
1 vuosi 1 kuukausi sitten #49821
: KimmoK
*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Vastaus käyttäjältä KimmoK aiheessa Suomen NATO -jäsenyys
Saapa nähdä kuinka lähelle 100% NATO suosio kerkiää nousta ennen kuin hakemus tehdään.
www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-n-kysely...twb_uutiset_uusimmat
Perussuomalaisen Nato vastustajan tekemissä twitter kyselyissä Naton suosio on 80% ja jopa yli.
www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-n-kysely...twb_uutiset_uusimmat
Perussuomalaisen Nato vastustajan tekemissä twitter kyselyissä Naton suosio on 80% ja jopa yli.
*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Liitetiedostot:
1 vuosi 1 kuukausi sitten - 1 vuosi 1 kuukausi sitten #49822
: Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Suomen NATO -jäsenyys
En sinänsä ihmettele. Olen pannut merkille, erinäisiä keskustelupalstoja seuraten, että nato-kriittiset puheenvuorot tapaavat kadota niistä alta aikayksikön. Erityisesti tämä koskee medioiden ylläpitämiä blogeja ja takana on enemmän kuin varmasti mediapoolin linjaus. Joitakin harvoja löytää sieltä sun täältä mutta ne saavat trollien spam&destroy -jutut päälleen joka estää käymästä minkäänlaista järkevää keskustelua ja pohdintaa. Lyhyesti sanoen, olemme jonkinlaisessa sensuurivaiheessa joka väistämättä näkyy myös gallupeissa. Tosin on epäiltävissä että niissäkin on tätä ns. lapinlisää eli kyselyt tehty segmenttiryhmissä jotka valmiiksi ovat nato-myönteisiä. Ainakin näkee että valtiovalta on tosissaan eikä salli minkäänlaisia soraääniä. Huvittavaa että samaan aikaan jeesustellaan venäjän sensuurista vaikkei meno tällä puolen sanottavasti eroa.
Itseänihän tämä ei tietenkään millään muotoa koske. kaksi edes vähän ymmärtämään pyrkivää sepustusta ja toisesta tuli varoitus ja toisesta katosi koko kirjoitusoikeus. Ja ne oli vielä hyvin maltillisesti tehty. On se vaan luojanlykky kun on oma sivusto jossa saa esittää mitä näkökantoja tahansa ilman pelkoa mistään palstafuhrerista.
Itseänihän tämä ei tietenkään millään muotoa koske. kaksi edes vähän ymmärtämään pyrkivää sepustusta ja toisesta tuli varoitus ja toisesta katosi koko kirjoitusoikeus. Ja ne oli vielä hyvin maltillisesti tehty. On se vaan luojanlykky kun on oma sivusto jossa saa esittää mitä näkökantoja tahansa ilman pelkoa mistään palstafuhrerista.
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 1 kuukausi sitten Jukkis.
1 vuosi 1 kuukausi sitten #49824
: juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Suomen NATO -jäsenyys
Rokoterealistit valitti tosi hyvän ajan ruveta putinisteiks kun niihin oli kyllästytty jo valmiiks. Niitten tarinat katos monesta paikasta nopeesti jo aikasemmin ja nyt katoo sellasetkin jutut, mitkä vois olla niitten juttuja.
Kannattaa esitellä kaikelle kansalle, että saa aikaseks vaan kaljasieppojen kokoontumisajot kun sellasen porukan sananvapautta voi rajottaa aika vapaasti. Ei oo pelkoo, että ne pääsis kitiseen siitä eduskuntaan kun Turtiainenkin on ottanu niihin etäisyyttä.
Kannattaa esitellä kaikelle kansalle, että saa aikaseks vaan kaljasieppojen kokoontumisajot kun sellasen porukan sananvapautta voi rajottaa aika vapaasti. Ei oo pelkoo, että ne pääsis kitiseen siitä eduskuntaan kun Turtiainenkin on ottanu niihin etäisyyttä.
1 vuosi 1 kuukausi sitten #49827
: koizilla
Tarkoittaakohan tää että Venäjä voisi halutessaan katkaista koko Itämeren liikenteen?
www.is.fi/ulkomaat/art-2000008752414.html
Vastaus käyttäjältä koizilla aiheessa Suomen NATO -jäsenyys
Medvedevin mukaan Ruotsin ja Suomen liittyminen Natoon johtaisi siihen, että Venäjä ryhtyisi toimenpiteisiin Itämeren alueella
Tarkoittaakohan tää että Venäjä voisi halutessaan katkaista koko Itämeren liikenteen?
www.is.fi/ulkomaat/art-2000008752414.html

Sivu luotiin ajassa: 0.279 sekuntia