- Vastaanotettu kiitos 4
Uusi ja laadukkaampi koronaketju
3 kuukautta 5 tuntia sitten - 3 kuukautta 5 tuntia sitten #50946
: KimmoK
*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Vastaus käyttäjältä KimmoK aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
Minä en sille mahda mitään jos IL tai IS kopioi mun jutut.
Itse en niitä julkaisuja yleensä (jos koskaan) lue.
Heille joille lukeminen on vaikeaa, suosittelen katsomaan esim: www.youtube.com/@Backtothescience
Sieltä löytyy tiedehenkilö joka on asiallisesti käynyt läpi mm. koronaepidemiaan liittyvää dataa.
Lähteet on kaikkien saatavilla, jos se lukutaito kuitenkin löytyy.
Esim:
Data kertoo että "ylimääräinen kuolleisuus" on suurempaa rokottamattomien joukossa kuin rokotettujen joukossa.
Jne...
Heille joille lukeminen on vaikeaa, suosittelen katsomaan esim: www.youtube.com/@Backtothescience
Sieltä löytyy tiedehenkilö joka on asiallisesti käynyt läpi mm. koronaepidemiaan liittyvää dataa.
Lähteet on kaikkien saatavilla, jos se lukutaito kuitenkin löytyy.
Esim:
Data kertoo että "ylimääräinen kuolleisuus" on suurempaa rokottamattomien joukossa kuin rokotettujen joukossa.
Jne...
Viimeksi muokattu: 3 kuukautta 5 tuntia sitten KimmoK.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
2 kuukautta 4 viikkoa sitten #50947
: Juhnu
Vastaus käyttäjältä Juhnu aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
No se selittääkin ks. lehtien paskan tason, kun ne kopioi sun juttuja.Minä en sille mahda mitään jos IL tai IS kopioi mun jutut.
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #51000
: Heinonen
Vastaus käyttäjältä Heinonen aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
Jukkis on tuolla taas kirjoitellut jotain omalaatuista tarinaa ns ”rokotekriittisestä” porukasta..
Nyt minä kysyisin, että keitä he tarkalleen ottaen ovat? Ja pyytäisin nyt ihan nimiä. Ei toki jokaista nimeä tarvitse luetella, mutta joitain ”rokotekriittisiä” henkilöitä jos voisi listata tähän.
tarkennuksena en sitten kysynyt kimmolta, vaan kysyin jukkikselta.
Nyt minä kysyisin, että keitä he tarkalleen ottaen ovat? Ja pyytäisin nyt ihan nimiä. Ei toki jokaista nimeä tarvitse luetella, mutta joitain ”rokotekriittisiä” henkilöitä jos voisi listata tähän.
tarkennuksena en sitten kysynyt kimmolta, vaan kysyin jukkikselta.
1 kuukausi 3 viikkoa sitten #51001
: Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
Joo, taannoisen rokotekriittisen liikehdinnän nokkamiehiksi valikoituivat Ossi Tiihonen ja Ano turtiainen. He kutsuivat newagerit ensimmäiseen mielenosoituuksenkin johon nämä riemurinnoin lähtivät kun kerran kutsun saivat. Puhujapöntöllä nähtiin lähinnä perussuomalaisten rasistisiiven edustajia ja yleisökuntakin koostui fasistijärjestöistä höykytettynä siis newagereilla. Tästä sitten alkoikin yhteistyö Kristallipuolueen ja rasistiliikkeiden kanssa samassa vaaliliitossa. Oli selvää että rasistit hallitsivat myös suvereenisti somemaailman ilmatilaa ja suolsivat alan propagandaa levitettäväksi.
Rehellisesti sanoen en tunne vieläkään haluja palata vanhoihin kuvioihin ennen kuin näin korruptoitunut ilmiö katoaa tuiki tuntemattomiin.
Rehellisesti sanoen en tunne vieläkään haluja palata vanhoihin kuvioihin ennen kuin näin korruptoitunut ilmiö katoaa tuiki tuntemattomiin.
1 kuukausi 3 viikkoa sitten - 1 kuukausi 3 viikkoa sitten #51003
: KimmoK
Vastaus käyttäjältä KimmoK aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
>Ei toki jokaista nimeä tarvitse luetella, mutta joitain ”rokotekriittisiä” henkilöitä jos voisi listata tähän.
>
>tarkennuksena en sitten kysynyt kimmolta, vaan kysyin jukkikselta.
>
Ei liene ihme että tinahattujen nimiä/nimimerkkejä on tässäkin ketjussa jo useita.
"jännä" että se monasti on samaa porukkaa joka uskoo Venäjän kertomiin "tosiasioihin", 9/11 salaliittoihin, kemikkaalivanoihin ja jopa litteään maahan.
>
>tarkennuksena en sitten kysynyt kimmolta, vaan kysyin jukkikselta.
>
Ei liene ihme että tinahattujen nimiä/nimimerkkejä on tässäkin ketjussa jo useita.
"jännä" että se monasti on samaa porukkaa joka uskoo Venäjän kertomiin "tosiasioihin", 9/11 salaliittoihin, kemikkaalivanoihin ja jopa litteään maahan.
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 1 kuukausi 3 viikkoa sitten KimmoK.
1 kuukausi 2 viikkoa sitten #51004
: Heinonen
Vastaus käyttäjältä Heinonen aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
No mitä mieltä Jukkis on sellaisista nimistä kuin Thomas Wiren tai Alexander Jalo. Ovat myös kritisoineet voimakkaasti koronatoimia ja rokotekampanjaa ja ovat olleet muuten kokoajan oikeassa.
Tiedä sitten minkä takia Jukkis moisten rokotekriitikkojen seminaarin suostui luennoimaan, kun ei mitään kaipuuta vanhaan ollut. Ihan viihdyttävä luento kyllä, olin katsomassa.
Tiedä sitten minkä takia Jukkis moisten rokotekriitikkojen seminaarin suostui luennoimaan, kun ei mitään kaipuuta vanhaan ollut. Ihan viihdyttävä luento kyllä, olin katsomassa.

Sivu luotiin ajassa: 0.319 sekuntia