- Vastaanotettu kiitos 171
Uusi ja laadukkaampi koronaketju
1 vuosi 7 kuukautta sitten #48735
: juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
”Sota on muuttunut” – Yhdysvaltain tautikeskuksen uusi raportti: deltavariantti on yhtä tarttuva kuin vesirokko
www.hs.fi/kotimaa/art-2000008097677.html
www.hs.fi/kotimaa/art-2000008097677.html
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
1 vuosi 7 kuukautta sitten #48743
Ruotsissa tavattu koronaviruksen lambdavarianttia – ”Tehostetun seurannan alainen virusmuunnos”
www.talouselama.fi/uutiset/te/6a4d687b-8...6a?ref=ampparit:6cfd
Ruotti on tällanen edistyksellinen maa, mikä tuo pohjoseen kaikki nää hienot rokoteimmuunit kannat.
www.talouselama.fi/uutiset/te/6a4d687b-8...6a?ref=ampparit:6cfd
Ruotti on tällanen edistyksellinen maa, mikä tuo pohjoseen kaikki nää hienot rokoteimmuunit kannat.
1 vuosi 7 kuukautta sitten #48744
: Juhnu
Vastaus käyttäjältä Juhnu aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
Olen kyllä melkoisen varma väittäessäni, ettei kaikkia suomalaisia haluta edes rokottaa. Reilun vuoden päästä kun rokotusten teho lakkaa tilanne olisi aivan katastrofaalinen, jos ei ole muodostunut luontaista pitempiaikaista laumaimmuniteettiä. Korona tulisi Suomeen takaisin heti, kun matkailu aukeaa kunnolla, vaikka olisimme kansallisesti saaneet kitkettyä sen rokottamalla kaikki suomalaiset tällä sekunnilla. Tai sitten rokotus syystä tai toisesta järjestetään porrastetun hitaasti niin päästään myös jonkin tason laumaimmuniteettiin. Helsingissä päin olleelle tädille oli muuten tässä kesällä sanottu jo, että todennäköisesti kolmaskin piikki on sitten pistettävä.
1 vuosi 7 kuukautta sitten #48745
: Heinonen
Vastaus käyttäjältä Heinonen aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
Miksi sitä pitäisi tyytyä kolmanteen piikkiin, kun sen voi tehdä kerran vuodessa tai miksei useamminkin. Rokotuksissa kun on vauhtiin päästy, niin loppua ei näy. Ei siinä mitään, menkööt piikille. Eihän siinä muusta ole kysymys kuin oman tarttumispelon lieventämisestä.
Minä kun en pelkää yhtään. Yksi hengitystie-infektio muiden joukossa. Sen verran olen kuitenkin huolissani mRNA-teknologian kehittäjä Robert Malonen lausunnosta, jossa hän kertoi olevansa pyöristynyt siitä, että rokotetta annetaan lapsille, mutta myös siitä, että rokotteeseen annetaan tehosteannokset.
Olen siis ilman piikkiä. Katsotaan kummalle tulee noutaja aiemmin, minulle vai jukkikselle.
Minä kun en pelkää yhtään. Yksi hengitystie-infektio muiden joukossa. Sen verran olen kuitenkin huolissani mRNA-teknologian kehittäjä Robert Malonen lausunnosta, jossa hän kertoi olevansa pyöristynyt siitä, että rokotetta annetaan lapsille, mutta myös siitä, että rokotteeseen annetaan tehosteannokset.
Olen siis ilman piikkiä. Katsotaan kummalle tulee noutaja aiemmin, minulle vai jukkikselle.
1 vuosi 7 kuukautta sitten #48747
: Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Uusi ja laadukkaampi koronaketju
Jos me lähdetään tätä asiaa oikeen pitkässä juoksussa niin koronarokotteista tulee samanlainen kun perinteinen jokavuotinen flunssapiikkikin. Ajan saatossa niistä varmasti tulee näitä yhdistelmärokotteita.
Alkuunsa minäkin ihmettelin mikä hinku on rokottaa lapsia joilla tunnetusti on lievimmät koronaoireet. Sit luin jostain et vaikka ala-ikäiset sairastaakin itse koronan oireettomasti, niille on tullu mitä mystisempiä jälki-oireita elimiin ja aivoihin.
Alkuunsa minäkin ihmettelin mikä hinku on rokottaa lapsia joilla tunnetusti on lievimmät koronaoireet. Sit luin jostain et vaikka ala-ikäiset sairastaakin itse koronan oireettomasti, niille on tullu mitä mystisempiä jälki-oireita elimiin ja aivoihin.
1 vuosi 7 kuukautta sitten - 1 vuosi 7 kuukautta sitten #48748
Joo. Mä oon lukenu asiantuntijoitten juttuja deltasta ja ne on usein sitä, ettei mitään tämmöstä ennenkään oo ollu. CDC:n raportti on jotenkin epäluotettava kun juntti tietää paremmin ja se on ehtiny unohtaa, että EU:lta tuli jo samanlainen varotus.
Tältä pohjalta kun keskustellaan rokotuksista, niin siitä ei taho tulla mitään kun siitä puuttuu tällanen vasta-argumentti kun Gulag 25 vuotta, mikä pitäis juntin hiljasena jonkun aikaa.
Tältä pohjalta kun keskustellaan rokotuksista, niin siitä ei taho tulla mitään kun siitä puuttuu tällanen vasta-argumentti kun Gulag 25 vuotta, mikä pitäis juntin hiljasena jonkun aikaa.
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 7 kuukautta sitten juppe.

Sivu luotiin ajassa: 0.256 sekuntia