Lepakko Pandemian Jälkipyykki

Lisää
06.04.2020 16:53 - 06.04.2020 16:54 #45272 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki
Mun mielestä näyttää siltä että suomessa ei ole koronavirusta ainoastaan hidastettu vaan jopa kokonaan pysäytetty. Asia jota olen itse pitänyt tyystin mahdottomana sillä viruksia ei voi pysäyttää. Eikä sellaista skenaariota pitäneet asiantuntijatkaan mahdollisena. Virukset tulee päälle massana jota vastaan ei voi mitään, kuten on talviflunssien kohdalla joka vuosi nähty.

Mutta jos jossain on ne 30 000 altistunutta niin missä ne on? Miksei ne tartuta ketään? Miksi kuolleita ei vaan tuu? Se on täysin salamyhkäinen yhtälö joka ei vastaa mitään laskelmaa. Hissuksiin alkaa THL miettiä sitä mahdottominta; entä jos tauti ei sitten iskenytkään? Kun sillä oli vastassaan monoliittinen puolustustahto jotka mitkään laskelmat ei voineet ennakoida.

Jos ja kun asia on todellakin näin, että tällä hetkellä koko koronavirus tässä maassa on saarrettu väestönosaan joka käsittää puolisen promilea koko väestöstä, ja vaikka se kuinka koettaa murtautua ulos, joka puolella on vankkumaton seinä, puhutaan jo ihmeestä. Ihmeestä siinä mielessä että tämä on ensimmäisiä kertoja ihmiskunnan historiassa kun virus on kyetty pysäyttämään. Ja vieläpä me suomalaiset sitä tekemässä. Mikään muu maa ei siinä ole juurikaan onnistunut.

Tai siis Sanna Marinin hallituksineen joka on luonut strategian ja tuottamaan sen karisman ja uskottavuuden jota sen noudattamiseen on tarvittu,. Ja kun sotatilanne kerran nyt on näinkin kova että vihollinen on lähes armoniskua vailla niin enpä itte ota vakavasti mitään kritiikkejä mitä hallitusta ja sen toimia kohtaan on esitetty. Olkoon suojanaamarien kuminauhat haperoita tai menköön joku mäntti lentoasemalta bussilla kotiinsa niin strategisess mielessä se on ollut ihan olematonta kun kerran tautitilanne itse antaa ymmärtää, että se on merkityksetöntä.
ja se miten tauti leviää tai on leviämättä on sekin oikeastaan turhaa pohdintaa koska strategiamme toimii siitä huolimatta eli on valittu kenties puutteellisin tiedoin, mutta silti jo vahingossakin oikein.

Sitä päivää enää vain odotan koska viimeinenkin antaa kunnian sille jolle se kuuluu. Hyvänä vertailuna ruotsi jonne povaan vielä tämän viikon aikana 1500-2000 kuollutta.
Viimeksi muokattu: 06.04.2020 16:54 Jukkis.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.04.2020 17:12 #45273 : Fenix
Vastaus käyttäjältä Fenix aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki
Suomalaiset seisoo kiltisti liikennevaloissa odottamassa vihreää valoa, vaikka kadut ovat tyhjät. Näin ei tapahdu muualla, paitsi ehkä jossain Singaporessa. Suomalaiset tottelevat määräyksiä ja auktoriteetteja koronatilanteessakin, ei siinä Sanna Marinia tarvita..

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.04.2020 17:22 #45274 : Hart
Vastaus käyttäjältä Hart aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki
Ohan se hieno nahda etta korona alkaa pysahtymaan. Musta se 30k oli aina semmonen luku milla puolustettiin sita laumasuoja mentaliteettia.

Tuolla on ollut uutista etta tuberkuloosi piikin saaneet kansat ei olis niin alttiita koronalle. kait siitakin jossain vaiheessa tulee parempaa tietoa.

Suurin syy taitaa kuitenkin olla se etta suomi otti idan mallin kayttoon ja varmaan on ihmiset sita harvinaisen hyvin totelleet. Tietty ajotuskin oli hyva jos ei muutamaa kuollutta laske. Eihan taa tasta kuitenkaan havia vaan kun avataan niin leimahtaa ja sitten tulee naita NWO juttuja mitka tuolta ihmisten suista jo pikkuhiljaa tippuvat.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.04.2020 17:59 #45275 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki
Niin.. onhan se tietty uhkana sekin että kun hallitus valitsi tietynlaisen strategian, niin eihän sitä kukaan arvannu että se oli ihan noin tehokas. eli laumaimmuniteetti jäi saamati ja kaikki jo arvaakin että se altistaa uudelle yllätyshyökkäykselle. Tosin voi käydä niinkin että noi maat, jossa ei Sanna Marinia ole, ne hankkii sen laumaimmuniteetin meiän puolesta ja toppaa taudit tonne tsekkoslovakian kohdille.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.04.2020 20:03 #45276 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki
Eihän se oo vielä ees levinnu kunnolla, niin että mistä niitä raatoja nyt tulis. Meedian tietäjiä vaan jännittää ja sen takia ne sepustaa vielä levottomampia juttuja kun tavallisesti.

Se on vasta nyt päässy kunnolla vanhainkoteihin ja seuraukset näkyy tilastoissa viiveellä kun se sairastuminenkin ottaa oman aikansa.


Paras kirja, jota ehkä et ole lukenut. Lataa omasi jo tänään.
Tšuhna.pdf

EPUB-versio ja muuta hienoa:
pohjolangalapagos.wordpress.com/

Nyt saatavilla myös hienosti linkitetty näyteluku.
Musta surma.pdf

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.04.2020 20:09 #45277 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki

NYC may temporarily bury coronavirus victims in parks: lawmaker


nypost.com/2020/04/06/nyc-to-begin-temporarily-burying-coronavirus-victims-in-local-parks/

Paras kirja, jota ehkä et ole lukenut. Lataa omasi jo tänään.
Tšuhna.pdf

EPUB-versio ja muuta hienoa:
pohjolangalapagos.wordpress.com/

Nyt saatavilla myös hienosti linkitetty näyteluku.
Musta surma.pdf

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.04.2020 20:15 - 06.04.2020 20:23 #45278 : Hart
Vastaus käyttäjältä Hart aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki
Suomikin on ilmoittanut aloittavansa positiivisen luottorekisterin. Eli kiinan mallin 2023.
Se on ihan varma etta 2020 ID ja rokotepassi alkaa suomesta samoin kuin kaikki muu kokeiltava hulluus. Ei nailla suomen virkaa tekevilla ole mitaan hajua miten ne parjais itekseen maailmassa silla ne keskittyykin hankkimaan luottamuspaaomaa semmosilta ihmisilta jotka on valmiita tekemaan paatoksia.

Voihan se olla etta Marin ja company jossain vaiheessa tekee jotain muuta mita EU tekee, nyt se tekee just sen minka muutkin.

Virheellinen consumer key/secret asetuksissa.
Harmi ettei twitteri videot toimi.

Tuli kuin tilauksesta kauppakamarin eiku siis hallituksen paatokset.
www.suomenuutiset.fi/hallitus-avaa-tyomarkkinoita-ulkomaisel...viljelijoita-hoynaytettiin-pahan-kerran/
Viimeksi muokattu: 06.04.2020 20:23 Hart.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.04.2020 20:26 #45279 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki
Siinä on hyvä kuva Jukkiksen seuraavaan pääkirjotukseen. Ei oo muualla päästy samaan.




www.worldometers.info/coronavirus/

Paras kirja, jota ehkä et ole lukenut. Lataa omasi jo tänään.
Tšuhna.pdf

EPUB-versio ja muuta hienoa:
pohjolangalapagos.wordpress.com/

Nyt saatavilla myös hienosti linkitetty näyteluku.
Musta surma.pdf
Liitetiedostot:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.04.2020 20:33 #45280 : Hart
Vastaus käyttäjältä Hart aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki
Tassa on sama keissit per miljoona ihmista.
Liitetiedostot:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.04.2020 20:38 - 06.04.2020 20:53 #45281 : Hart
Vastaus käyttäjältä Hart aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki
Venajasta ja niiden epaonnistumisesta oli taas neoliberaali mediassa juttua pari paivaa sitten. katsotaan sekin fakta selvaksi.


Aijai Suomi johtaa kiinaakin cases per million.


Tamakin mietityttaa. Kriiseissa ei nay ainuttakaan kapitalistia, mutta heti kun rahat on saatu niin sitten suunnitellaan jo rakenne uudistuksia.

www.verkkouutiset.fi/nakokulma-lasku-tulee-maksuun-tarvitaan-selviytymisstrategia/#a9c01bd2
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 06.04.2020 20:53 Hart.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.04.2020 22:44 #45282 : Fenix
Vastaus käyttäjältä Fenix aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki
Nuo listathan on vähän sellaista viihdelukemistoa, ei niillä hirveästi totuusarvoa ole. Suomessa on taudin leviämiselle ihan eri olosuhteet kuin jossain toisessa maassa, vaikkapa Italiassa tai Espanjassa. Tämä on harvaan asuttu maa ja porukat jo luonnostaankin vieroksuvat toisiaan. Jossain Italiassa ollaan sosiaalisia, monisukupolviset perheyhteisöt ovat arvossaan ja yksin oleminen täysin käsittämätöntä tuskaa ja kidutusta. Pienet kylätkin on niin tiiviisti rakennettuja, että talot ovat toisissaan kiinni. Paljon merkkaa sekin kuinka paljon ihmisiä virus-testataan. Kuolleet vanhukset merkitään automaattisesti koronaan kuolleiksi jos virustartunta todetaan kuoleman jälkeen. Tosiasiassa kuoleman on voinut aiheuttaa ihan joku muu asia kuin virus. Täytyy muistaa, että 4/5 taudinkantajista on oireettomia - jonkun uusimman tutkimuksen mukaan.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
06.04.2020 23:42 #45283 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki
Juu... meillä sentään kuolleetkin herää henkiin kun on näin hyvä hallitus ...
Mutta kuolintilastoilla tosiaan on vain välinearvo sillä ruumiinavauksia ei juurikaan viittitä oikiksella tehdä, ja kovin moni patologi ei vapaaehtoisesti keuhkopussia avaa kun tietää mitä se kuhisee. Sit on ne maat jotka julkisivusyistä ei halua myöntää koronan jylläävän joten niiden tartunnat on sitkeesti nollalinjaa. tai ovat muuten vaan kehittymättömiä maita jossa diganostiikka ei pelaa.

mutta päivän uutinenhan on tuo Boris Johnsonin eksyminen teholle. Sehän oli kans kovin haluton alkaan minkäänlaisia karanteenitoimia, uskoen talouden selviytymiseen ja lauma-immuniteettiin. Noudatti pitkään ns. ruotsinlinjaa. Nyt kun se on siellä teholla, se voikin sitten nenäletkuaan pitkin funtsata miten hyvin se laumaimmuniteetti toimi käytännössä.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
07.04.2020 00:33 - 07.04.2020 00:35 #45284 : Hart
Vastaus käyttäjältä Hart aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki
Onhan noita maita muutama sata tuossa suomen alapuolella tilastoissa. On lamposta ja kylmaa, harvaan asuttua ja tiuhaan. Koyhaa ja rikasta.

Yhesta asiasta olen kylla Jukkiksen kanssa samaa mielta. Kaiken maailman nenankaivajat on nyt tullut julkisuuteen puhumaan siita mista hermoiltiin melkein kaksikuukautta sitten.

Toi Jungerin runkkari ei vissiin ite tajua kuinka pahasti myohassa se on ja kukaan muukaan ei sita tajua kun ne aina odottaa etta valtio tekis kaikki niiden puolesta. Nyt ne inisee kun niilta on maito loppunut ja paskat housussa. Ei sen puoleen viimeset alynvalaykset mita silta luin oli etta se meni ja osti osakkeita huipulla ja etta nyt pitais kaikkien menna toihin etta saadaan akkia talouskayntiin ja osakkeet ylos. Taa on niin sisasiittonen sakki joka taalla molinoi ja meinaa etta niilla on jotain sanottavaa etta ei ihme jos maalla on mennyt 20v pain persetta. Silloin kun naa tyypit munaa niin kaikkien pitais kantaa vastuu ja silloin kun ne tekee vahan voittoa niin ne uskottelee itelleen etta ne on vaan hyvia.

Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 07.04.2020 00:35 Hart.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
07.04.2020 07:37 #45285 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki

Jukkis kirjoitti: mutta päivän uutinenhan on tuo Boris Johnsonin eksyminen teholle. Sehän oli kans kovin haluton alkaan minkäänlaisia karanteenitoimia, uskoen talouden selviytymiseen ja lauma-immuniteettiin. Noudatti pitkään ns. ruotsinlinjaa. Nyt kun se on siellä teholla, se voikin sitten nenäletkuaan pitkin funtsata miten hyvin se laumaimmuniteetti toimi käytännössä.


Eihän se laumaimmuniteetin hankkiminen tautia yhtään vaarattomammaks tee vaan poliitikot jotenkin luuli niin. Nyt sitten nähään kunnolla, että miten virus vaikuttaa sellasiin ihmisiin, keillä on niin kova kiire luulla kaikkee, että ne harmaantuukin aikasin. Stressin ainakin luulis lisäävän kuolleisuutta kun se heikentää immuunijärjestelmää.

Mulle ei oo jääny mieleen, että Paasion tai Linkolan kuolinsyytä olis kerrottu, niin että tää ajatus, että joku tärkeekin vois kuolla, on kait vieläkin liian outo ja ihmeellinen, vaikka tuskin ne tähän kuoli kun tartuntoja on vielä vähän. Kummiskin vanha ja heikko ihminen voi kuolla siihenkin, että se pelkää kuolevansa tällaseen tautiin mistä puhutaan, että sen poteminen on harvinaisen vittumainen kokemus. Ei välttämättä mahu teholle ja elvytykseenkin voi olla jonoa.

Paras kirja, jota ehkä et ole lukenut. Lataa omasi jo tänään.
Tšuhna.pdf

EPUB-versio ja muuta hienoa:
pohjolangalapagos.wordpress.com/

Nyt saatavilla myös hienosti linkitetty näyteluku.
Musta surma.pdf

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
07.04.2020 09:22 #45286 : Hart
Vastaus käyttäjältä Hart aiheessa Lepakko Pandemian Jälkipyykki
Afrikan maat piti rasistisena etta ranska ja usa meinas testata rokotteen siella. Pitaa toivoa ettei suomessa kukaan lahde hankkimaan itselleen luottamuspaaomaa ja urakehitysta.

www.bbc.com/news/world-africa-52192184

J.P. Morgan on julkaissut samanlaista viruskurvia kuin IHS.
Eli ei taa virus tule katoamaan ennenkuin saadaan NWO jutut alulle. Oma ennustus kesalla avaamisesta ja talvea vastaan sulkemisesta uudestaan pitaa nailla nakymilla paikkaansa vaikka etuajassa tassa selvasti ollaan.

www.zerohedge.com/health/some-bad-news-jpm-what-happens-after-we-pass-virus-peak

Liitetiedostot:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.319 sekuntia