Vaihtoehtoiset hoitomuodot

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #43245 : Super-Electric
Vastaus käyttäjältä Super-Electric aiheessa Vaihtoehtoiset hoitomuodot

Tilasin tosiaan ebaysta tuon Don Croftin zapperin, kun tilanne oli hieman epätoivoinen ja olin päättänyt laittaa vatsani kuntoon keinolla millä hyvänsä. Toimitus kesti yli kuukauden ja sinä aikana kerkesin ottaa tuon em kuurin. Siksi vaikea arvioida zapperin tehoa, kun jo ennen sen käyttöön ottoa vatsa oli kunnossa.

Zapperihan toimii.. hmm. super-sähköisesti ;) eli se syöttää pieniä sähköimpulsseja kehoon tappaen muka parasiitit. Se on pitkän iän salaisuus kun pääsee parasiiteista eroon, kun ne näyttäisi olevan syyllisiä lähes kaikkiin kuoleman tauteihin.

Eli käytännössä laite syöttää elektroneja kehoon, joka nyt periaatteessa kuullostaa järkevältä, sillä se saattaa lisätä elimistön emäksisyyttä (OH- ioneja). Sen nyt huomasin että aluksi zapperi poltteli ihoa, mutta ajan myötä keho tottuu siihen.. teorian mukaan muuttuessa emäksisemmäksi.

www.therawfoodworld.com/m/terminatorzapp...bydoncroft-pi1002459

Kohtalon ivaa taas.. kun Don Croft menehtyi vain 69 vuotiaana.. liitovarjo-onnettomuudessa.

"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 7 kuukautta sitten Super-Electric.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #43246 : kirjatoukka
Vastaus käyttäjältä kirjatoukka aiheessa Vaihtoehtoiset hoitomuodot
Tää aihe on mulle myöskin läheinen, sillä olen taistellut pötsini kanssa teini-iästä asti. Vuosituhannen vaihteessa alkoi olla aika kuumat paikat, sillä kaikki aamut ja joskus illatkin meni p-ahuusissa juostessa. Ei muka ollut laktoosi-intoleranssia. Olin pitkään gluteenittomalla, mutta vaikka se helpotti, ei parantanut. Lääkäreistä ei ollut mitään apua, tyrkyttivät vain tähystyksiä jotka maksavat hunajaa koska mulle ne pitää tehdä nukutuksessa ja siten omalla kustannuksella yksityisellä. Lopulta päätin vielä kerran kokeilla laktoositonta ja sillä kertaa täydellisenä, vaikka pitäisi sitten lopettaa syöminen kokonaan, -kele. Seurasi yllätys: päivittäin käyttämässäni lääkkeessä olikin laktoosia! Se ei vain ollut pakkauksen kyljessä ilmoitettuna, vaan piti kaivaa koko ainesosaluettelo ja siinäkin se oli hienosti "laktoosimonohydraatti". Kuka muka tajuaa, että tässähän sitä laktoosia nyt sitten on ja vielä puhtaana suoraan aamutyhjään pötsiin koko päivän toimintaa rikastuttamaan?! Heitin lääkkeet hevon sinne ja jo noin viikon jälkeen jatkuva juokseminen loppui. Suolistolle jäi pysyvät tuhot: kesti pari vuotta ennen kuin pystyin juomaan hapokasta valkoviiniä tms. ja esmes appelsiineja. Sokerialkoholit, mentoli, inuliini, raakaraasteet, banaani yms. on pysyvästi out-of-the-question. Edelleen maha oireilee aika ajoin, ja silloin on syötävä jonkun aikaa atkinsin opein eli hiilarit pois, varsinkin viljat.

Hammastahnoissa muuten on myöskin yksi aine, jota kannattaa välttää kuin ruttoa: natriumlauryylisulfaatti. Tekee aftoja suoleen ja monille suuhunkin. Jostain syystä sitäkin on monissa lääkkeissä, kun se saa aineen vaahtoamaan! Tsiisus näitä lääketehtaiden virityksiä, ei voi muuta sanoa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Super-Electric

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #43250 : Super-Electric
Hyvä että olet löytänyt tasapainon.. Varsin yleinen tuo laktoosi-intoleranssi.. saa olla tarkkana mitä syö.. käsittääkseni elimistön kyky tuottaa laktaasi entsyymiä on rajoittunut ja se on ihan synnynnäistä. Eikö niin?

Paljon olen pohtinut just tuota faunaa, mikä olisi ideaali mikroobi/bakteerikanta ja nämä maitohappobakteerit/probiootit ovat avainasemassa terveeseen ruuansulatukseen. Olen kokeillut Asidofilusta ja Gefilusta ja G ei ainakaan toimi.. hapankaali on mielestäni paras probiootti-lähde. Eikös jotkin maitohappobakteerit pysty tuottamaan laktaasi-entsyymiä.. en tiedä onko niitä hapankaalissa vai missä..

SLS:tä sen verran, että olen myös jättänyt sen pois.. suihkussa käydessä. Hiukan vaikea oli löytää SLS vapaata shampoota.. ostin Disney-lasten shampoota aluksi, mutta nyt käytän ihan palasaippuaa.. palmuöljy-pohjaista.. sekä hiukset että kroppa samalla saippualla. Kutinat loppuivat.. Vähän on hiukset tuuheentuneet.. vai olisko se vain toiveajattelua..

Hammastahnassa vielä SLS:ää mutta fluoritonta tai vähäfluorista (lasten tahnaa) suosin. Käsittämätöntä, että NaF:a saa käyttää. Jos nyt lähtisi hakemaan kosmetiikka-hyväksyntää vastaavalle pääkallopulverille (LD50 90 mg/kg), ei tulisi EU aikana ikinä onnistumaan..

"Älä usko mitä luet tai kuulet puhuttavan, ellet itse koe sitä oikeaksi (Buddha)"
Liitetiedostot:

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #43251 : temet
Vastaus käyttäjältä temet aiheessa Vaihtoehtoiset hoitomuodot

Super-Electric kirjoitti:
Paljon olen pohtinut just tuota faunaa, mikä olisi ideaali mikroobi/bakteerikanta ja nämä maitohappobakteerit/probiootit ovat avainasemassa terveeseen ruuansulatukseen. Olen kokeillut Asidofilusta ja Gefilusta ja G ei ainakaan toimi.. hapankaali on mielestäni paras probiootti-lähde. Eikös jotkin maitohappobakteerit pysty tuottamaan laktaasi-entsyymiä.. en tiedä onko niitä hapankaalissa vai missä..

Täällä on kokeilemisen arvoisia tuotteita mahavaivaisille ja varsinkin siitepölyallergikoille:

www.kerimesi.net

"Sisältää vähintään kuutta luontaista mehiläisten käyttämää elävää maitohappobakteerikantaa."
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Super-Electric

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten - 4 vuotta 7 kuukautta sitten #43296 : Super-Electric
Nyt kun näitä mahdollisia taudinaiheuttajia pohtii niin nuo sairaalabakteerit ovat melkoinen riski aiheuttaa jonkin sortin pandemiaa.. Toisaalta enemmän olen katsellut tuota hiivasientä sillä silmällä, että milloinka se alkaa levitä räjähdysmäisesti.

www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006062203.html

Candida Auris sieni on kohtalokas sillä se on multiresistentti ja sen havaitseminen on hankalaa. Sitten kun se on tarttunut on jo myöhäistä. Sille ei oikein tahdo olla lääkettä.. Amfoterisiini B taitaa olla ainoa joka toimii.

Candida Auris on vastustuskykyinen flukonatsolille, mutta ei täysin, sillä ko. sienikantoja on useita. Tämä voisi olla hyvä henkivakuutus ottaa kuiteskin flukonatsolia (7-8 € esim orion tai ratiopharm) silloin tällöin, kun siihen ei tarvitse reseptiä. Ja joissain tutkimuksissa on havaittu, että asperiini ja ibuprofeiini yhdessä flukonatsolin kanssa toimii hiivaan paremmin..

www.frontiersin.org/articles/10.3389/fmicb.2019.00041/full

Lisää
4 vuotta 7 kuukautta sitten #43297 : Super-Electric
Superbakteerit (ja virukset), jotka ovat vastustuskykyisiä antibioteille.. alkaa olla pian joka puolella. Siksi henkilökohtainen hygienia on entistä tärkeämpää. Kaupoissa myydäänkin käsidesiä, mutta sen teho on aika kehno. Samoin saippua ei poista riittävän hyvin kaikkia bakteereja iholta.

Mikä siis neuvoksi?

Vetyperoksidi ja hypokloriitti kyllä toimii, mutta käsille liian kovia aineita.. Sen sijaan.. Suolavesi on yllättävän hyvä desifiointiaine.. sitä pulloon lavuaarin viereen ja sillä hinkkaa käsiä niin auttaa tappamaan monta mikroobia. Etikka toimii salmonellaan ja e-kolibakteeriin.. Ruokasooda tappaa noroviruksen..

Jos sitten on saanut jo väärää faunaa sisäänsä niin valkosipuli, kaneli, oregano ja timjami tepsii antibiooteille vastustuskykyisiin bakteereihin. Myös kolloidaaliseen hopeaan uskoo moni.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.263 sekuntia