Konspiraatio-keskustelussa tutkitaan politiikkaa ja maailmanmenoa. Vilunkimeno joutuu koville.

* Huippu videoita.

Lisää
7 vuotta 2 viikkoa sitten #29629 : liinalaani
Vastaus käyttäjältä liinalaani aiheessa * Huippu videoita.
Itse en juurikaan piittaa näistä ALLE 10eV energiaminimeistä. Koska ympärillämme toimii ihan OIKEITAKIN ongelmia aiheuttavia 200 000 000eV energiatuhoajia ydinvoimasta. Laitan kuitenkin kiinnostuneille kavereilleni juttua.
-
En voi kuin HÄMMÄSTELLÄ miksi myös Sinikivi- foorumeihin olette päästäneet SUPO- petolaumat riehumaan keskuuteenne? :evil:

Tämä on nyt sitten jatkuvaa ja toistuvaa asiatonta SUPO kiusantekoa nyt! En tykkää kyllä yhtään! :sick: . .

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
7 vuotta 2 viikkoa sitten #29638 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa * Huippu videoita.
Sanotaan se nyt tässäkin että näitä estojuttuja tuppaa tuleen automaattisesti silloin tällöin ja olen niitä koettanut manuaalisesti purkaa mitä vaan taidot antaa periksi. Katselin tuossa kävijälistoja ja tiettävästi kellään ei ole estoa päällä ja ainoat estot on spammirobotteja jotka ei osaa rekisteröityä loppuun. Kattelin myös varsinaisen palvelimen tiedot ja siellä ei kellään ollut IP-osoitteen estoa tälle sivustolle.

Joten tavalla tai toisella tän estolistan täytyy olla palvelimen ylläpitäjän aikaansaamaa. Olen käsittänyt tästä jutusta niin että kun tänne koettaa rekisteröityä vaikka nimellä alakazam niin jos jossain päin maailmaa on joku tunnettu roskapostittaja samalla nimellä, niin se lyö sillä nimellä sulun päälle useilla palvelimilla - ilmeisesti myös meillä. Sama pätee jo rekisteröityneisiin käyttäjiin eli vanha ja tuttu nimimerkki saattaa yllättäen lakata toimimasta jos joku jossain ihme hongkongissa käyttää samaa nimee toistuvaan häiriköintiin. Kiistatta ei ole reilu peli ja tätä menoa toimivat nimetkin loppuu jossain kohtaa maapallolla. En tajua miksi se kampaa nimiä eikä esim IP-osoitteita mut kai nuo spammausrobotit osaa hyödyntää myös kloonattuja IP-osoitteita?

Yksi tapa on säätää suodatukset alemmaksi joka ei estä ketään mut sit mun roolikseni jää manuaalisesti estää robotteja tekemästä sitä mitä varten ne on ohjelmoitu ja sellaiset tuhat viestiä päivässä on ihan mahdotonta. Netti alkaa tulla vuosi vuodelta vittumaisemmaksi paikaksi ja on jotenkin kutina nämä perinteiset keskustelupalstat alkaa hävitä tän taiston.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: liinalaani

Lisää
7 vuotta 2 viikkoa sitten #29643 : liinalaani
Hei Jukkis.

Nyt näyttää siltä, että ulkopuolelta mulle on siis "ohjelmoitu" joku automaattinen sensurointi ansa.

Joka siis SYSTEMAATTISESTI estää mua käyttämästä ylipäätään missään koko maailmassa oikeaa nimeäni foorumeissa.

Ansa laukaistiin SUPO toimesta ilmeisesti juuri EILEN!

Miksi? Koska näin estävät Atomin paluun katsojia ottamasta yhteyttä Gooklettamalla Arto Lauriin suoraan!
---
Kokeilin kirjautua muuten tänne antamallasikin salasanalla! Kone systemaattisesti esti mua käyttämästä. Myöskään kone ei salli mua tehdä uutta nimimerkkiä. Vaan näyttää sensuroivan kaikki :
artolauri, arto lauri, Arto Lauri, ArtoLauri jne. yritykset kariutettiin systemaattisesti!

Jos kuitenkin löydät toimivan ratkaisun. kerro ihmeessä. Joka tapauksessa tästä huomaa, että nimenomaan Atomin paluun nimilistasta Arto Lauri nimen käyttö ja Gooklen hitit SUPO NYT pyrkii systemaattisesti estämään! Paniikki johtuu juuri NYT myös siitä, että Yotube videoitten englannin käännökset on nykyään olleet 100% täydellisiä! Mikä on panikoittanut NSA suuntaa näköjään hurjasti.
Ai niin vanha nimimerkkini toimi tosiaan tätä Ennen ainakin 5 y!

Lisää
7 vuotta 2 viikkoa sitten #29649 : liinalaani
S- Tyypin tuulivoimalat

Suomi 24 Uusiutuva energia
yksiulkomaalainen
16.1.2016 10:37

"EU on juuri vapauttanut 3 mrd.euron määrärahan energialeijojen tutkimukseen ja kehittämiseen Awesco-projektin puitteessa jossa 12 osallistuja kuudesta eri maasta ovat mukaan. Saksan talousministeriön tukemana."
-
Leijan idea On ylittämätön. Kilometrien mittaisilla kaapeleilla. Voitaisiin lähettää SÄHKÖLLÄ käyvät lentokoneet ylös PYSYVIIN ilmavirtauksiin. Siellä sitten virran suunta muuttuu. Ja lennokkien moottorit muuntuu GENERAATTOREIKSI!

Suihkuvirtauksissa tuulet on satoja km/h huippu tuottajia. MITÄÄN HAITTAA ei kilometrien korkeudella lentävistä leijoista muodostu. !

Ei välkkeitä ei mitään edes kosmeettisia ääntä. Eivät vaadi maasta EDES pinta- alaa, kuten suunnattomat ydinvoimalat. Lisäksi 100% puhtaan, turvallisen energian tuotto on 100% vuosipysyvyyksille taattua!

Oleellinen LISÄ näissä on juuri siinä. Että laite voidaan tarvittaessa maasta syötetyllä sähköllä lennättää turvallisesti maahan takaisin huoltoon myös. Mikä hienointa laitteesta EI maahan tarvita mitään muuta kuin vaijerin ankkuripiste.

No laite voi MYÖS leijailla toki 100% omavoimaisestikin. Ilmaan saatuna se voisi varastoida energiaansa takaisin maahan säteilyttämällä vaikka valoa aurinkokeräimiin, infrapunaa, mikroaaltoa. Tai tehdä vaikka ilman CO2 tuotoksista eko- polttoainetta maahan tuotavaksi!

Lisää
7 vuotta 2 viikkoa sitten #29650 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa * Huippu videoita.
Älä missään nimessä ota tätä henkilökohtaisesti. Tätä sattuu täällä toisinaan ja keskimäärin kerran kolmessa viikossa joku kokee saman riesan. Nyt on sitten asetuksia muutettu. tarkistusasetuksia niin, ettei enää tarkisteta käyttäjätunnusta. Tämä on varmasti eniten aiheuttanut estoja, koska samoja käyttäjätunnuksia on ympäri maailman, jopa spämmäreilläkin. Nyt tarkistetaan vain sähköpostiosoite ja IP-osoite, etteivät ne ole kansainvälisisillä spämmärilistoilla. Jos jompikumpi näistä tai molemmat ovat spämmärilistoilla, niin satavarmasti he ovat myös spämmäreitä.
Jos et vielä pääse kirjautumaan niin mulle privaattiviestiä niin annetaan kulkulupa.

Ongelma..kröhöm... liittyy jollain tavalla minuun. Mullahan on ollu tässä kaveri joka hoitaa kaiken tekniikkapuolen ja minä hoitelen vaan sisältöä. Kundilla on kumminkin omakin elämänsä ja asteittain olen ottanut tätä softaa hoitaakseni mutta aloitelija kun olen, en näemmä ole edes löytänyt koko tarkistusasetuksia. Toivotaan nyt kumminkin että homma alkais tästä eteenpäin toimiin. Kyllähän rehdin ihmisen pitää keskustelupalstalle päästä kirjautumaan ilman mitään estoja. Otan tämän ihan omaan piikkiini ja pahoittelen kaikkea hidastavaa vaivaa jota osaamattomuuuttani olen saanut aikaan.

Lisää
7 vuotta 2 viikkoa sitten #29654 : artolauri_
Vastaus käyttäjältä artolauri_ aiheessa * Huippu videoita.
Yllättäen tällä hiukan muunnellulla nimimerkilläni pääsen läpi.

Mutta en tosiaan sillä alkuperäisellä nimimerkilläni en.
----
3508. YDIN on menneisyyttä

Kertosko tää ahnein kaikista, SUPO, että mitä HYÖTYÄ ydinvoimastanne Suomelle olisi?

Ryssä tekee Venäjän rahoilla Neuvostoliittolaisen tason reaktorin. Ja EI maksa latiakaan veroja Suomelle. Lopuksi nuo KAIKKI sähkökin vielä LAHJOITETAAN CCCP käyttöön!.. HaLLLOO?

Kansa VOISI vielä pitkin hampain ymmärtääkin. JOS Fennovoiman sijaan hanke olisi annettu Fortumille. Olisivat ostaneet SUOMALAISELLA rahalla. Venäläisen atomipaskan. Koonneet sen valmistuttua alusta loppuun asti UUSIKSI Loviisa tyyliin toimivan kaltaiseksi. Kun Venäläiset olisi lähteneet POIS. LISÄKSI ja tämä KAIT lienee atomisekoamisenkin yksi päämotiivi..

LAITOKSEN SÄHKÖT OLISI EDES JÄÄNEET SUOMALAISTEN KÄYTTÖÖN! Ja Fortum maksaa siitä JOPA VEROT muista ydinyhtiöistämme tyystin poiketen!. . .

Kansa EI kyllä ymmärrä l a i n k a a n tästä Fennosekosta, ettei sen sähköä edes JÄTETÄ Suomen tarpeiksi. Mitä HITON HYÖTYÄ VAIKKA TEHTÄIS KYTMMENEN reaktoria?. .

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.365 sekuntia