Konspiraatio-keskustelussa tutkitaan politiikkaa ja maailmanmenoa. Vilunkimeno joutuu koville.

BUK-ohjus

Lisää
5 vuotta 4 kuukautta sitten #40934 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa BUK-ohjus
Pakko sanoo et on näkökyky tässä parantunu kun 5mm aukosta näkee takana olevat heinänkorretkin ihan tosta vaan. Kyl se kaikkensa koittaa haratessaan vastaan ja kasaa esteeks vastaväitettä vastaväitteen perään. Mut onhan ihmisellä oikeus mielipiteeseensä. ...

Mitä tulee taas koneen putoomiseen niin pääsee paljon helpommalla kun vaan tietää että koneen nopeus ohjaamon pudotessa oli n 900km/h ja halutessaan voi laskea paljonko se on metriä sekunnissa ja tajuta miks runko putos kauemmas. Mut se olis liian helppoo. Paljon hienompi brassailla hienoilla värikuvilla, aerodynaamisilla sepustuksilla jne jotta pääsee vähän tärkeileen. Yleisökunta, minä mukaanlukien, oppii paikkansa ravintoketjussa ja voi jatkaa kielen roikottamista suustaan. Kyllähän kunnon showmies osaa tehdä talonpoikiin vaikutuksen kun vaan haluaa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
5 vuotta 4 kuukautta sitten #40935 : Juhnu
Vastaus käyttäjältä Juhnu aiheessa BUK-ohjus
Hyvä nyt laajemmasta kuvasta kaikki näkee, että muuhunkin kappaleen osaan on osunut voimakkaampi energiapurkaus. Tämän johdosta vasemmalla näkyvä yhtenäinen "peltikin" on vahingoittunut. Kamparitiläkin on hieman taipunut. Nyt jokainen voi itse päätellä voiko 2-3mm ritilä vain taipua, kun yhtenäinen "peltikin vahingoittuu noin paljon. Tästä itse kukin päättelemällä pääsee lähemmäs sitten reikien kokoluokan oikeasta suuruudesta.

Lisää
5 vuotta 4 kuukautta sitten - 5 vuotta 4 kuukautta sitten #40939 : KimmoK
Vastaus käyttäjältä KimmoK aiheessa BUK-ohjus

Juhnu kirjoitti: Hyvä nyt laajemmasta kuvasta kaikki näkee, että muuhunkin kappaleen osaan on osunut voimakkaampi energiapurkaus. Tämän johdosta vasemmalla näkyvä yhtenäinen "peltikin" on vahingoittunut. Kamparitiläkin on hieman taipunut. Nyt jokainen voi itse päätellä voiko 2-3mm ritilä vain taipua, kun yhtenäinen "peltikin vahingoittuu noin paljon. Tästä itse kukin päättelemällä pääsee lähemmäs sitten reikien kokoluokan oikeasta suuruudesta.

Soopaa.
Ei mitään tekemistä reiän koon kanssa.
Taipumat syntyneet tod. Näk. Kun esine iskeytyi maahan.

Sulla lähti jukkismoodi päälle.
Jos haluat todistaa jotain, etsi mikä esine on kyseessä.

Lisäys:
Selkeyden vuoksi: oletko oikeasti sitä mieltä että tuohon on osunut se mitä jukkis väittää (su25 luoti)?

*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Viimeksi muokattu: 5 vuotta 4 kuukautta sitten KimmoK.

Lisää
5 vuotta 4 kuukautta sitten - 5 vuotta 4 kuukautta sitten #40940 : KimmoK

Jukkis kirjoitti: Pakko sanoo et on näkökyky tässä parantunu kun 5mm aukosta näkee takana olevat heinänkorretkin ihan tosta vaan. Kyl se kaikkensa koittaa haratessaan vastaan ja kasaa esteeks vastaväitettä vastaväitteen perään.

No on se ihmeellistä joo.
Jatka vain haravointia.

Liitetiedostot:

Lisää
5 vuotta 4 kuukautta sitten - 5 vuotta 4 kuukautta sitten #40941 : KimmoK

Jukkis kirjoitti: Mitä tulee taas koneen putoomiseen niin pääsee paljon helpommalla kun vaan tietää että koneen nopeus ohjaamon pudotessa oli n 900km/h ja halutessaan voi laskea paljonko se on metriä sekunnissa ja tajuta miks runko putos kauemmas.

Newton sanoo että kappaleiden pitäisi pudota samaan pisteeseen jos ei muita voimia huomioida.

Ota selvää.

Lisää:
Jos sinä olisit oikeassa ja minä+newton väärässä olisi ohjaamo ja keskirunko samassa läjässä, eikös totta?

Todellisuudessa ohjaamo putosi noin 2.3km päähän buk räjähdyksestä ja keskirunko noin 8km koilisee/itään.

Lisäys ja kertaus: siis ohjaamo eteni puhtaan ballistista rataa eteenpäin, ilman ohjaavia siipivoimia ja päättyi käytetyn lentotien kohdalle. Siivet ja toimivat moottorit mukanaan kaarsi keskirunko hallitsemattomasti vasempaan epäkeskeisen vaurion johdosta.
Tämän analyysin mukainen on myös Venäjän hyväksymän yk:n alaisen onnettomuustutkinnan tulos tältä osin (kts DSB raportti). Jne.

I rest my case.

Lisää
5 vuotta 4 kuukautta sitten #40942 : Juhnu
Vastaus käyttäjältä Juhnu aiheessa BUK-ohjus
Päätelkää itse vaan nyt rohkeasti - totuus alkaa valjeta. Keskittykää nyt vain päättelemään ritilän kamman kokoa. Tämän pystyy ylpeänä päättelemään pelkällä tuulipukukansan järjellä. Keskittykää nyt vain asiaan, vaikka kehotukseni itsenäisestä ajattelusta on myrkkyä jollekkin ja huomiota yritetään viedä itse asiasta pois.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.464 sekuntia