Konspiraatio-keskustelussa tutkitaan politiikkaa ja maailmanmenoa. Vilunkimeno joutuu koville.

BUK-ohjus

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #40921 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa BUK-ohjus
Mua jäi jo edellisessä mietityttän toi et kun kundi näytti kuvaa sinitaivaasta ja sano et siin on harmaa pilvimassa niin kaikki sit tihrusti sitä ja huomas et nii onki. Ja tällä kertaa sit puhutaan lentokoneesta joka lentelee ilman ohjaamoa, ja aina se saa taputukset. Miten se sen tekee? Haenko mä ihan väärin asialle jotain psykologista selitystä kun tää menee jo magian puolelle? Jotain taikaahan noissa jutuissa on pakko olla kune niin on "vahvasti perusteltuja". Pitäskö munkin yrittää tätä jollain aihepiirillä ja kattoo miten korkeelle pääsee kansansuosionsa harjalle?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #40922 : Juhnu
Vastaus käyttäjältä Juhnu aiheessa BUK-ohjus

Jukkis kirjoitti: Mua jäi jo edellisessä mietityttän toi et kun kundi näytti kuvaa sinitaivaasta ja sano et siin on harmaa pilvimassa niin kaikki sit tihrusti sitä ja huomas et nii onki. Ja tällä kertaa sit puhutaan lentokoneesta joka lentelee ilman ohjaamoa, ja aina se saa taputukset. Miten se sen tekee? Haenko mä ihan väärin asialle jotain psykologista selitystä kun tää menee jo magian puolelle? Jotain taikaahan noissa jutuissa on pakko olla kune niin on "vahvasti perusteltuja". Pitäskö munkin yrittää tätä jollain aihepiirillä ja kattoo miten korkeelle pääsee kansansuosionsa harjalle?

Tuolla edempänä kirjoitustani oli osittain lainailtu ja lainauksesta sai nyt enemmän päinvastaisen käsityksen, mikä vastasi omaa johtopäätöstäni.

Eli kuvat ovat mielestäni eri kuvia tai niitä on muokattu epäilyttävän paljon liikaa.

KimmoK:n ei tarvitse sitten lainailla mitään minun kirjoituksiani enää, eikä "vihjailla" mitä mieltä mahdollisesti olen.
Tähänkään ei tarvitse vastata. Kirjain alkaa muuttua muuten välittömästi.
En puutu enää itsekkään kirjoituksiisi, jossei yllä olevan kaltaista korjattavaa ilmene. Kiitos.

Mennään kuvista seuraavan asiaan, jos ymmärsin oikein sinunkin niin ehdottaneen. Jos ei jotain parempaa/uutta sitten ilmene. Eiköhän niiden mielipiteet ole tulleet selville, jotka sen ovat halunneet kuvasta ilmaista.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten - 4 vuotta 6 kuukautta sitten #40923 : KimmoK
Vastaus käyttäjältä KimmoK aiheessa BUK-ohjus
Jukkis 40921

Jos olisit edes vähän tutkinut mh17 tapausta muualtakin kuin venäläisistä valemedioista, olisit huomannut että ohjaamo putos maahan noin [strike]8km[/strike] 6km ennen keskirunkoa.
Jos ei usko mediaa, voi katsoa satelliittikuvasta.
Venäjäkin on hyväksynyt DSB estimaatin siitä missä kohtaa ohjaamo tuhoutui kun buk räjähti.
Ohjaamo iskeytyi maahan 2,3km sen jälkeen. Se vastaa sitä miten ballistiikan mukaan kappale tulee alas kun nopeus x akselin suuntaan on 250ms ja maan vetovoima alkaa vetää sitä alas. Vastatuuli ja ilmanvastus lyhensi ohjaamon lentoa jokusen sata metriä.

Jäljelle jääneessä keskirungossa oli sen sijaan siivet ja se pyrkii lähtemään nousuun kun 20tonnia tipahtaa koneen keulasta. Ilmailualan ammattilaiset kertoivat minulle että boeing777 moottorit toimivat itsenäisesti ilman ohjaamoa kunnes bensa loppuu.
Kone siis jatkoi lentoaan ilman ohjaamoa.

Kone olisi hetken päästä sakannut ja tullut jyrkästi alas, mutta ilmeisesti keula hetkellinen epäsymmetria käänsi konetta ja vasemman moottorin teho saattoi tippua moottorin läpi menneen romun vuoksi. Eli runko kaarsi vasempaan sen sijaan että olisi sakannut.

Tarkkaa kuviota lopusta 1,5min...2min lennosta on vaikeampi estimoida. Luultavasti runko alkoi tulla alas vasen siipi edellä ja hrabovessa se iskeytyi maahan ylösalaisin (ei keulan tynkä edeellä). Ilmeisesti moottoritkin oli sammuneet ennen maakosketusta ja on se runko voinut pituusakselinsa ympäri pyörähtää useammankin kerran.

Voin liittää pari karttaa jotta paremmin muistuu faktat mieleen.

Suuremmalla tarkkuudella tuolla:
twitter.com/sotilaspassi/status/801128555212111877?s=19

*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 6 kuukautta sitten KimmoK.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #40924 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa BUK-ohjus
Mua kiinnostaisi tietää, että millä logiikalla MH:n laskeutumisvaihetta voi kutsua lentämiseksi? Putoamiseksihan sitä on tavattu kutsua.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten - 4 vuotta 6 kuukautta sitten #40925 : KimmoK

juppe kirjoitti: Mua kiinnostaisi tietää, että millä logiikalla MH:n laskeutumisvaihetta voi kutsua lentämiseksi? Putoamiseksihan sitä on tavattu kutsua.

Jos heittää paperiliidokin niin se tyypillisesti nousee ylöspäin ja sitten laskeutuu alas. Se ikäänkuin lentää.
MH17 teki samoin sen jälkeen kun ohjaamo lähti irti.
Sen perusteella MH17 lensi.

Mutta voidaan sopia että kyseinen tapaus on putoamista. Ihan sama minulle.

TWA-800 muuten tuli alas hieman samaan tyyliin kuin mh17.

www.awesomestories.com/asset/view/Recove...tion-Loss-of-TWA-800

Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 6 kuukautta sitten KimmoK.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #40926 : KimmoK

Jukkis kirjoitti: Ps. Rynkyissä käytetään 7.62mm kuteja. Ei pidä noin helpolla paljastaa et on vapautettu intistä nuppikunnon takia

Siistiä.

7.62mm on alle 9mm.
Sannoin että reikä on max 9mm.
Ja 9mm on alle 30mm.
Jne.

t. Ohjusampuja, Korpraali.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.268 sekuntia