Konspiraatio-keskustelussa tutkitaan politiikkaa ja maailmanmenoa. Vilunkimeno joutuu koville.

BUK-ohjus

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #40883 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa BUK-ohjus
Joo, mä kävin kans hellepäivän ratoks ottamassa maisemakuvan.

mut kun mä sit aattelin et joku saattaa epäillä ettei se niinku oliskaan otettu heinäkuun hirmuhelteillä niin mä voin sit toki esittää alkuperäisemmänkin. Otin vähän kontrastia pois ja panin resoluutiota niin kuinka ollakaan.

tässä näätte et ekakin kuva oli aito. Onko kaikilla ny varmasti vähän pöhkö olo?
Liitetiedostot:

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #40884 : juppe
Vastaus käyttäjältä juppe aiheessa BUK-ohjus

Tollasia noista tulee kun oikein optimoidaan. Oikee klikkaus ja näytä kuva jos haluaa tihrustaa kunnolla.

Pilvet täsmää sään kanssa, mutta savuvanat ei täsmää tuulen kanssa, koska jos se olis aito, niin se olis kaukana. Vana katoaa pilviin niin alhaalla, että sen olis täytyny saada levitä kunnolla kaikessa rauhassa, että se vois näyttää noin paksulta, mutta tuuli olis puhaltanu sen pois kauan ennen sitä.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #40885 : juppe
Jos haluaa saada kontrastin kohdalleen, niin kannattaa käyttää vaikka tuota. Ei tuu sitä mämmikourasta vaikutelmaa, mikä syntyy yrittää arvailla taivaan väriä itte. Harmaasta kun teet sinisen, niin vaikutat hölmöltä ihan riippumatta siitä, että miten paljon piirtelet viivoja ja ympyröitä.

www.ashampoo.com/en/usd/pde/1257/multime...photo-optimizer-2016

Toi on ehkä vähän parempi, mutta se on näitä ilmaisversioita, mitkä on tehty tahalteen kömpelöiks.

sharewareonsale.com/s/free-photolemur-express-100-discount

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten - 4 vuotta 6 kuukautta sitten #40886 : KimmoK
Vastaus käyttäjältä KimmoK aiheessa BUK-ohjus

juppe kirjoitti: Tollasia noista tulee kun oikein optimoidaan.

Jep. Tulee kaunista aurinkoisen päivän kuvaa, kuten jukkis asian ilmaisi.
Eikä sinun tarvinnut edes ottaa uutta kuvaa toisena päivänä tai edes väärentää sitä kuvaa.

Pilvet täsmää sään kanssa,
.

Aivan. Ne on täsmänneet ihan koko ajan koska on samoista kuvista kyse. Eri säädöillä vain.

Vana katoaa pilviin niin alhaalla, että sen olis täytyny saada levitä kunnolla kaikessa rauhassa, että se vois näyttää noin paksulta, mutta tuuli olis puhaltanu sen pois kauan ennen sitä.

Pilvien alapinta oli tosiaan 900m ... 1500m välissä.
Minulla voi vielä löytyä laskukaava jolla savun todellisen leveyden ja pituuden saa selville... mutta helpommalla päässee jos alkaa miettiä uudestaan.

Kuten heti alussa sanoin, jälki näyttää liian paksulta (50m ainakin), mutta pitäisi olla jonkinlainen kaasuspesialisti että voi sanoa varmuudella.
Vertailukuvia on vaikea löytää.

Tuuli ei mielestäni sitä pois puhalla vaan se siirtyy sivuttain.
Sivuttaissiirtymä näyttää hieman liian nopealta, siitäkin heti alussasanoin.

pari sinistä aurinkoista päivää niistä harmaista kuvista, ihan esimerkiksi:

Todellista taitoa vaaditaan että saa korostettua ne savut esille..
(En osaa sitä kunnolla... näpeille tuli silloinkin kun koetin tarkistella huijaako bellingcat, taitoni ei riittäneet telar332 detsljien esille saamiseksi... no sainpahan kuvani bellingcat artikkeliin, heh)

*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Liitetiedostot:
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 6 kuukautta sitten KimmoK.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #40887 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa BUK-ohjus
Mä skippaan tän osion. tää on niinku l i i a n tyhmää. liian pöhköö ja liian bisarria.

Älkääkä muut vaan luule et mulla olis jotain tekoo näin pimeen jutun kanssa. jos joku kysyy niin en tunne niitä ollenkaan.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #40888 : juppe
MH:n savu pysy nätissä järjestyksessä niin kauan kun se oli laaksossa, missä tuuli ei päässy muuttaan suuntaa, mutta heti sen yläpuolella se alko levitä. Ohjuksen savu olis käyttäytyny samalla tavalla.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.275 sekuntia