Konspiraatio-keskustelussa tutkitaan politiikkaa ja maailmanmenoa. Vilunkimeno joutuu koville.

BUK-ohjus

Lisää
4 vuotta 4 kuukautta sitten #40877 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa BUK-ohjus
Kehityt ihan silmissä. Ei ole ollu nähtävissä mitään vedättelyjä pariin päivään ja alat jo omatoimisesti korjailla paksuimpia juttujas kun vielä viikko sitten olisit koettanu ne viedä härkäpäisesti maaliin keksimällä milloin mitäkin. Olisi väärin ellen kannustais tätä positiivista kehitystä. Peruutetaan se kakkosvalheen tuomio ja jossei uusia valheita synny, niin varmaan voidaan jossain kohtaa unohtaa se ekakin. Ihan mukiinmenevä tyyppihän sinä voisit olla, jos tuo palturinpuhumnen saatas lopullisesti kitkettyä. Jatka samaa rataa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 4 kuukautta sitten #40878 : KimmoK
Vastaus käyttäjältä KimmoK aiheessa BUK-ohjus

Jukkis kirjoitti: Ei ole ollu nähtävissä mitään vedättelyjä pariin päivään ja alat jo omatoimisesti korjailla paksuimpia juttujas .

SOOPAA!
En ole vedättänyt(valehdellut) enkä puhunut paksuja missään vaiheessa.
Enkä näin ollen sellaisia edes korjaillut.

Huomaat jos luet juttuni aivan alusta lähtien kaikki.

*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866

Lisää
4 vuotta 4 kuukautta sitten - 4 vuotta 4 kuukautta sitten #40879 : Antero
Vastaus käyttäjältä Antero aiheessa BUK-ohjus

KimmoK kirjoitti: Veda, luulen että kaikki muut paitsi soopamies ja höppäs-köppäsmies ovat kanssasi samaa mieltä.

On harmi jos jätät aiheen.

Höpläs koplas vaan kannaala, et ole vieläkään ottanut selvää mitä "köppäänen" tarkoittaa. Anteroa ei haittaa tuo nimittelysi, osoittaa vaan miten orjaalet ja kalastelet toisilta suosiota kun oma teoriasi välillä pätkii, kun kaikki ei vain yksinkertaisesti suostu uskomaan vyöryttämääsi aineistoa. Hyväksy se että on myös toinenkin näkemys niin minäkään en sano teoriaasi lanttalauree köppääseksi.

Putintrolliksi nimittäminen saa myös loppua, minä kun oon Trumpille kummankin äireen puolelta kaukasia serkkuja ja Paasikiven ja Kainuun suuren miehen Kekkosen linjoolla ja en hyväksy perseen nuolentaa ja orjaalua niin itään kuin länteenkään. Muissa asioissa ja muissa ketjuissa voidaan olla hyvinkin samaa mieltä, mikä tietää... Asiat täs riitelee, ei raavaat miehet.
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 4 kuukautta sitten Antero. Syy: tekstin fiilausta

Lisää
4 vuotta 4 kuukautta sitten #40880 : Juhnu
Vastaus käyttäjältä Juhnu aiheessa BUK-ohjus

KimmoK kirjoitti:
Juhnu vieläkö seisot arvosanojesi takana?
Eikö jukkis edelleenkään puhu soopaa toistuvasti?

Sovitaan, että ilmoitan jos muutan kantaani mm. yllä oleviin kysymyksiin yms.
Niin sunkaan ei tarvitse turhaan kysellä - päästään molemmat helpommalla.
Minun mielipiteeni pitäisi olla selvä kaikkiin mikä nyt yllä olevaan voi liittyä.

Toivon, että tästä asiasta tähän perään ei/et kirjoiteta/ta mitään omia johtopäätöksiä. Jokaiselle tulee
kyllä selväksi mitä mieltä olen Jukkiksesta ja Sinikivestä, jos lukee tätä ketjua läpi.
Edellä korjaamasi trolli/sotilas asiassa nyt ok.

Sitten vielä itse Buk-asiasta mihin en ole paljoa sekaantunut. Huom. En ole lukenut kummankaan viestejä mitenkään erityisen tarkasti koskien Jukkiksen laittamia kahta kuvaa (enkä varmaan jatkossakaan, ainakaan jos ne alkaa ylimääräisellä lätinällä).

Tulin siihen johtopäätökseen että ne on eri kuvat kokonaan tai sitten toista on muokattu enemmänkin.
Perustelu: Ylemmässä tummemassa kuvassa kontrastia lisäämällä +40 ja kirkkautta vähentämällä -20 ts. tummentamalla molemmat savupilvet tulevat paremmin esiin.
Alemmassa kirkkaammassa kuvassa tapahtuu samoin eli kontrastia lisäämällä +40 ja kirkkautta vähentämällä -40 eli tummentamalla myös savupilvet tulevat paremmin esiin.
Jos taas vastaavasti vaalensin eli vähensin kontrastia ja lisäsin kirkkautta ylempään tummempaan kuvaan savupilviä oli jo vaikea havaita ollenkaan
Eli tälläisellä normaalilla muokkaamisella ylemmästä tummasta kuvasta vaalentamalla ei saa sellaista kirkasta kuvaa missä savupilvet näkyisi paremmin.
Taisin ladella itsestään selvyyksiä ja pahoittelut jos jankkaan jo läpi käytyjä asioita.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: KimmoK

Lisää
4 vuotta 4 kuukautta sitten - 4 vuotta 4 kuukautta sitten #40881 : KimmoK
Vastaus käyttäjältä KimmoK aiheessa BUK-ohjus
At juhnu.
Savujen paremmin esille saamisessa oli lisäksi säädetty värejä.

Toistaiseksi kaikki asiantuntijat ovat vakuuttuneita että alkuperäiset on aitoja. Ja ensimmäisessä julkisuuteen tulleessa oli vain parametreja säädetty. Sitä ei siis ollut väärennetty.
Jukkis siis puhui soopaa.

Sininen kuva ei myöskään ole bellingcatin kuva.
Jukkis puhui siinäkin soopaa.

Jukkis väitti kiven kovaan että suuriresoluutioisia kuvia ei ole saatavana, eli että minä valehtelen. Osoitin että kuvat on olleet yleisesti ja julkisesti saatavana jo [strike]monien[/strike] vuosien ajan.
Jukkis siis puhui soopaa.

Hän on sanonut perehtyneensä mh17 asiaan yhtä paljon kuin minä, miksi hän siis nojasi venäjävalheeseen nuiden kuvien osalta?
Jukkis puhui soopaa siitä että hän on perehtynyt mh17 aiheeseen?

Lisäys, myös tällaista soopaa jukkis kirjoitti:
"Ja sit tulee tää tyyppi ja sanoo et tottakai pilvisenä päivänä voi ottaa sinitaivaasta valokuvia"
Täyttä soopaa tämäkin.
Kukaan tyyppi ei tullut ja sanonut noin.
Yksistään tuohon valokuvaan liittyen löytynee kymmenkunta kohtaa missä jukkis puhui perättömiä.

Ja tämäkin:
"kundihan on perustellu vahvasti et pilvisenä päivänä voi ottaa kuvia sinitaivaasta."
Jankkaa samaa soopaa niin monelta kantilta että veda nosti kytkintä.

Ja...
Kun osoitin faktat että hän on 100% väärässä.
Hän jatkoi aiemman soopan toistamista.

Anteeksi nyt että vielä korostin näitä.

*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 4 kuukautta sitten KimmoK.

Lisää
4 vuotta 4 kuukautta sitten #40882 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa BUK-ohjus
Nyt tulee sitten jargonia missä vastuuta pallotellaan kun politiikon suusta ikään.... oikeestaan kukaan ei oo sanonu noin... ja mua on siteerattu väärin...ja sit on tuo, se, tämä ja nämä jotka kannattas kans ottaa huomioon ennenkun syyttelee... ja sit vielä sekin et kuvaahan ei kukaan sanonukkaan aidoks ja vaik se aito onkin... ja sit palataan vanhaan teemaan et kun toisessa kuvassa on kirkas sinitaivainen aamu ja toisessa pimeänharmaa aamu niin voisko ne sit kumminkin olla sama kuva ja joka väittää ettei oo puhuu SOOPAA jne...

ja näitä älyvapaita horinoita mä saan sit kuunnella päivät pitkät, aikuisen täysjärkisen mentaliteetilla miettien että onkohan koko maailma tullu jotenkin hulluks ja mä oon viimenen täysjärkinen. vai vedänkö mä vaan hulluja puoleeni keskimääräistä enemmän?

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.287 sekuntia