Konspiraatio-keskustelussa tutkitaan politiikkaa ja maailmanmenoa. Vilunkimeno joutuu koville.

BUK-ohjus

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten - 4 vuotta 6 kuukautta sitten #40852 : Veda
Vastaus käyttäjältä Veda aiheessa BUK-ohjus
Olisi ollut kiintoisaa nähdä iso määrä vastauksia galluppiin. Veikkaan, että vaihtoehto b olisi ollut yleisin.

Jukkis: Minulle riittää nyt tämän ketjun ja koko Sinikiven seuraaminen. Nimittelit KimmoK:ta niin törkeästi, että kunnianloukkaussyytteen nostaminenkin olisi mahdollinen. KimmoK:n on varmaan turha odottaa sinulta anteeksipyyntöä. Ja sama meno näyttää jatkuvan: sinulla on megalomaanisia väitteitä, itsesi korostamista, esiintymistä muka tieteellisenä ja toisten väheksymistä. Todellisuudessa itsekritiikkisi puuttuu lähes täysin. Katsopa Jukkis joskus peiliin ennen kuin syytät toisia tarkoitushakuisiksi satuilijoiksi! Takavuosien fiksu Jukkis on kadonnut jonnekin, arvostukseni sinua kohtaan on mennyt.

Tässä BUK-keskustelussa ripustit kaulallesi myllynkiven, jonka kanssa ei voi pysyä pinnalla, mutta et itse halua nähdä todellisuutta. Kimmo on osoittanut joutavat vänkäämisesi hyvin, minun ei tarvitse niitä enää osoittaa.

Adios.

VIELÄ LISÄYS: Toisten kunnioittaminen on se, mitä peräänkuulutan Jukkikselta ja muiltakin. Se valitettavasti puuttuu täältä. Ja ylipäätään foorumilla on liikaa politiikkaa ja liian vähän henkistä esoteriaa. Ja yksi keskustelija sabotoi ihan kaikki ketjut negatiivisilla asiaan kuulumattomilla höpinöillään. Minulle riittää täällä käymiset.
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 6 kuukautta sitten Veda. Syy: Lisäys.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: KimmoK

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #40856 : Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa BUK-ohjus
Juuh... mulla on ollut tänään kovin hektinen päivä enkä ole sanottavasti ehtinyt koneen ääreen. Kiitos vaan niille jotka ovat katsoneet asiakseen puolustella minua ja muutenkin on ollut kovin värikästä - minultahan saa muuten suoraankin kysyä jos persoonassani jotain on kiinnostavaa.

mutta asiaan. Viimeksi kun tätä aamusella katsoin, oli meiningissä nämä 5mm niittireiät josta oli sitten tehty laskelmia. Vaikea sanoa mikä on näiden niittireikien kokoluokka koska ne näkyvät olevan kuusikulmaisen ruuvin koloja. Vaan olipa seassa kuvassa se yksi ristipäinenkin jonka tohtori Juppe silloin niin auliisti selvitti ja josta saimme tietää että sen kannan läpimitta oli 8.56-9.7mm luokkaa jos nyt ulkoa oikein muistan...? eli kai 9mm ja rapiat olis keskiarvo. Panin vaan merkille että nuo niittireiät tuntuivat olevan samaa kokoluokkaaa tuon ruuvikannan kanssa ja piti oikein panna ne vierekkäin.
tästä voisi kai arvella että tämä kuusikulmainen ruuvi voisi olla vaikkapa tämä:
aerobasegroup.com/part-number/51B464660_00-003-6837
sen mukaan "grip diameter" ilmaisee että niittireiän kokoluokka olisi 9.48-9.51 mm - ei siis 5 mm vaan lähes puolet enemmän.

Hämmästelen ettei mestarimme tätä huomannut kun laskelmiaan korjasi. En vihjaa toki mitään, ei hän olisi pyrkinyt minua kai sentään vedättämään näin alkeellisella? Toivon ainakin että olen pystynyt luomaan mielikuvan että olisin sentään vähän kovempi luu. mutta teitä muita, erityisesti te jotka äijää fanitatte, teitähän se voi viedä kun litran mittaa mutta multahan se ei sentään ole poies. Jokainen vastaa ihan itte kenen juttuihin haksahtaa.
Liitetiedostot:

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #40858 : Jukkis
Mä voin vielä Vedallekin vastata ihan erikseen. Tiiätkö mitä oon duunannu viime päivät? Tutkinu muitten kanssa valokuvaa jossa on kirkas sinitaivas ja se on otettu pilvisenä päivänä. Sitten mä oon keskustellu ihan tosissani siitä onko se kuvaväärennös. Siis ihan oikeesti. Jos mä menisin näyttään sitä kuvaa ja sanosin et tää on otettu harmaana pilvisenä päivänä niin mulle naurais päiväkotilapsetkin. Kuka tahansa näkis alle kymmenesosasekunnin et toi kundi puhuu ihan hulluja. Eikä siinä kuvassakaan olis mitään tutkimista kun sen ny näkis heti kaikki. Mutta tälläsestä mä oon ihmisten kanssa joutunu vääntään, ihan kun mä oisin enää ainoo täysjärkinen maailmassa.

Ja sit kun mä tän sanon niin se saa vaan kaikilta karvat pystyyn. Mitä ny joku kómmentoi et mitä sä koko ajan jankkaat? Ja sit tulee tää tyyppi ja sanoo et tottakai pilvisenä päivänä voi ottaa sinitaivaasta valokuvia ja kaikki tuijottaa sitä silmät lasittuneina ennen kun ne alkaa taputtaan. Se on kato sitä mitä ne haluu kuulla, piittaamatta pätkääkään naurettasko niille jossain muualla. ja sit mä sanon tätä kundia huijariks ja sit tuut sä ja sanot et toihan oli mitä törkein loukkaus, kundihan on perustellu vahvasti et pilvisenä päivänä voi ottaa kuvia sinitaivaasta.
ja sit toiset keskustelee et pitääköhän Jukkis muita ihmisiä jotenkin tyhminä? Vastataan tähän vaikka näin et ihmiset on sellasia kun ne on. Saat Veda ihan itte aatella mitä mietin järjenjuoksustas.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten - 4 vuotta 6 kuukautta sitten #40861 : KimmoK
Vastaus käyttäjältä KimmoK aiheessa BUK-ohjus

Jukkis kirjoitti: Viimeksi kun tätä aamusella katsoin, oli meiningissä nämä 5mm niittireiät josta oli sitten tehty laskelmia. Vaikea sanoa mikä on näiden niittireikien kokoluokka koska ne näkyvät olevan kuusikulmaisen ruuvin koloja. Vaan olipa seassa kuvassa se yksi ristipäinenkin jonka tohtori Juppe silloin niin auliisti selvitti ja josta saimme tietää että sen kannan läpimitta oli 8.56-9.7mm luokkaa jos nyt ulkoa oikein muistan...? eli kai 9mm ja rapiat olis keskiarvo. Panin vaan merkille että nuo niittireiät tuntuivat olevan samaa kokoluokkaaa tuon ruuvikannan kanssa ja piti oikein panna ne vierekkäin.

tästä voisi kai arvella että tämä kuusikulmainen ruuvi voisi olla vaikkapa tämä:
aerobasegroup.com/part-number/51B464660_00-003-6837
sen mukaan "grip diameter" ilmaisee että niittireiän kokoluokka olisi 9.48-9.51 mm - ei siis 5 mm vaan lähes puolet enemmän.
.

Soopaa.
Katson viitsinkö toistella.
Luulin rautanankani ja olleen jo kyllin selvä.

PÄIVITYS:
Niin kauan kuin jukkis haukkuu aiheettomasti ihmisiä valehtelijoiksi, myöntämättä virhettään, pyytämättä anteeksi, en näe enään tarpeelliseksi yrittää häntä huomauttaa tai opastaa virheistään.
Lisää kommentissa tuossa alempana.
( www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866 )

*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Viimeksi muokattu: 4 vuotta 6 kuukautta sitten KimmoK.

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #40862 : KimmoK
Vastaus käyttäjältä KimmoK aiheessa BUK-ohjus

Jukkis kirjoitti: Tutkinu muitten kanssa valokuvaa jossa on kirkas sinitaivas ja se on otettu pilvisenä päivänä. Sitten mä oon keskustellu ihan tosissani siitä onko se kuvaväärennös. Siis ihan oikeesti. Jos mä menisin näyttään sitä kuvaa ja sanosin et tää on otettu harmaana pilvisenä päivänä niin mulle naurais päiväkotilapsetkin. Kuka tahansa näkis alle kymmenesosasekunnin et toi kundi puhuu ihan hulluja. Eikä siinä kuvassakaan olis mitään tutkimista kun sen ny näkis heti kaikki. Mutta tälläsestä mä oon ihmisten kanssa joutunu vääntään, ihan kun mä oisin enää ainoo täysjärkinen maailmassa. .

Soopaa.
Katson jaksanko uudestaan vääntää rautalankaa.
Jukkis jankkaa ukrainalaisen alkoholistin julkaisemasta kuvasta jossa oli kuvaparametrit väännetty kaakkoon, jotta savu näkyy kirkkaasti. Siksi taivas näytti siniseltä.

Kuten kaikki näkee alkuperäisistä suuren resoluution kuvista, jukkis on ihan pihalla.

*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866

Lisää
4 vuotta 6 kuukautta sitten #40863 : Jukkis
Mikä on alkperäinen suuren resoluution kuva? Kääntäny kohta koko netin ympäri eikä löydy kun tää yks ja ainoo kuva. Sitä en kyllä tienny et kun on kuva jossa näkyy harmaa pilvimassa, et kun vääntää vaan resoluutiota niin se muuttuu autårinkoiseks sinitaivaaks. Mäkin tarttisin sellasen kameran jolla näkee pilvien ym läpi....

Kuulkaa te muut; ihan tosissani mä joudun keskusteleen aiheesta joka ittessään on järjetön kaikin puolin. Säälikää ny ees joku vähän.

ykskertayks
Sivu luotiin ajassa: 0.295 sekuntia