- Vastaanotettu kiitos 4
BUK-ohjus
Jukkis kirjoitti: Tai korjataan nyt vähän että lahkolaisuus ittessään ei ole vituttavaa vaan toi tolkuton valehtelu. sellabnen saa mut aina suunniltaan. mutta jossei se pikapuoleen lopu niin pannaan sille stoppi.
Miksi kukaan muu ei epäile kertomaani valheeksi?
Koska he ovat sitä "suomalaista puupää kansaa"?
No puupäitähän on silloin kaikki muut paitsi jukkis ja osa venäläisistä. Muutenhan kansainvälisesti DSB+JIT tulokset olisi osoitettu vääriksi.
*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
a) ei kertaakaan
b) ainakin kerran
c) usemmankin kerran
d) toistuvasti
vastausaikaa vaikkapa vuorokausi joten pidättäydytään kirjoittamasta mitään muuta sillä välin ja vedakin saa mietintäaikaa vastaamiselleen. Minä tyydyn kansantuomioon.
Jukkis kirjoitti: Tehdään pikagallup. Kysytään kaikilta. Onko kenenkään mielestä Kimmokoo puhunut jossain kohtaa soopaa. Vastausvaihtoehdot voi olla vaikkapa:
a) ei kertaakaan
b) ainakin kerran
c) usemmankin kerran
d) toistuvasti
vastausaikaa vaikkapa vuorokausi joten pidättäydytään kirjoittamasta mitään muuta sillä välin ja vedakin saa mietintäaikaa vastaamiselleen. Minä tyydyn kansantuomioon.
Perustelu vaaditaan b, c ja d kohdissa.
Ja tietenkin pitää selventää mitä "soopaa" tarkoittaa.
Tarkoittaako se että täysin perätöntä puhetta (vailla mitään faktaa)?
Vai onko niin että jos asiassa on edes promillen verran virhettä niin se on soopaa?
Itse itselleni arvioiden:a
Esittämäni asiat eivät ole olleet perättömiä tai soopaa. Nähdäkseni olen pystynyt perustelemaan kaiken.
Mutta vastaukseni eivät ole olleet aina täydellisiä.
Malttini olen menettänyt muutaman kerran koska minun on vaikea sietää vilunkimenoa ja venäjän nuoleskelua kuolemanvakavan asian ympärillä.
Aiheeton syyttely jukkiksen taholta niin ikään on hermoille käypää.
Olisi mielenkiintoista laskea monestiko jukkis on selittänyt silkkaa "soopaa" ketjuun...
(jukkiksen osalta vastaukseni olisi "e" eli melkein aina. Tai sitten se olisi "f" eli aivan aina. Mutta "f" vaatisi jokaisen kirjoituksen läpikäymisen.)
*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Jukkis kirjoitti: Tehdään pikagallup. Kysytään kaikilta. Onko kenenkään mielestä Kimmokoo puhunut jossain kohtaa soopaa. Vastausvaihtoehdot voi olla vaikkapa:
a) ei kertaakaan
b) ainakin kerran
c) usemmankin kerran
d) toistuvasti
d)
"Paljon melua tyhjästä"