- Vastaanotettu kiitos 45
Konspiraatio-keskustelussa tutkitaan politiikkaa ja maailmanmenoa. Vilunkimeno joutuu koville.
BUK-ohjus
5 vuotta 2 kuukautta sitten #40802
: Veda
Minun mielestäni Jukkis itse vänkää faktoja vastaan ja on alakynnessä oleva lahkolainen. Sokea Reettakin näkee, että KimmoK on tutkinut ja miettinyt asiaa faktapohjaisesti.
Pelkästään auktoriteetteihin ei saisi uskoa, mutta kyllä ainakin minä luotan kansainväliseen onnettomuustutkimukseen. Kuten Kimmo on sanonut, jopa Venäjä on hyväksynyt sen. Turha meidän täällä on esiintyä sitä ryhmää parempina tutkijoina. Case closed, tämä ketju on pelkkää ajanhukkaa.
Pelkästään auktoriteetteihin ei saisi uskoa, mutta kyllä ainakin minä luotan kansainväliseen onnettomuustutkimukseen. Kuten Kimmo on sanonut, jopa Venäjä on hyväksynyt sen. Turha meidän täällä on esiintyä sitä ryhmää parempina tutkijoina. Case closed, tämä ketju on pelkkää ajanhukkaa.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: KimmoK
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
5 vuotta 2 kuukautta sitten #40803
: Jukkis
Se on ny kuule Veda sillä lailla et sanot ihan selkeesti missä olen jankannut. etkä luiki takavasemalle kuten sulla on paha tapa vaan myös vastaat sanoistasi ainakin tällä kertaa.
5 vuotta 2 kuukautta sitten #40804
: KimmoK
*** MH17 tutkimusta harrastava ammattimainen tekninen asiantuntija. ***
Jos mielestäsi kirjoitan asiaa MH17 tapauksesta, sano se tai anna kiitos:
www.sinikivi.com/foorumi/konspiraatio/18...hjus?start=495#40866
Varo vain veda, muuten sut nimetään bellingcat lahkolaiseksi yms pökkelöpääksi, tyhmäksi suomalaiseksi tms. kymmeneksi erilaiseksi kun et ole jukkiksen kanssa samaa mieltä. 
Minäkin mieluusti miettisin eteenpäin asiaa, mieluummin kuin nuita selviä asioita koettaisin rautalangasta vääntää.

Minäkin mieluusti miettisin eteenpäin asiaa, mieluummin kuin nuita selviä asioita koettaisin rautalangasta vääntää.
5 vuotta 2 kuukautta sitten - 5 vuotta 2 kuukautta sitten #40805
: KimmoK
Selvisipä sekin mistä naurettava höyryjunajuttu oli lähtöisin.
Ryssittyä hommaa kuten kaikki muukin.
LISÄYS:
"Kuvista jotka on animoitu päällekkäin ja joiden pitäisi edustaa 7 sekunnin väliä kuvien välillä, näkee että oikealla oleva fogeli on ottanut korkeutta, musta savu on liikkunut melko tavallakin. Sen sijaan etualalla oleva valkoinen savu on paikallaan sitkeästi ja on aivan varmaa että kuva savu on molemmissa aivan sama. Mielenkiintoiseksi sen tekee sekin, että joku on ehtinyt poistamaan vain muutamassa sekunnissa kuvan peittämän sähköjohdonkin."
Täyttä SOOPAA.
Tumma savu on etualalla, muutaman kilometrin päässä, ei taka-alalla, kuten jo aiemmin korjasin sinulle.
Harmaja BUK savu liikkuu oikealle, mutta koska se on monin verroin kauempana, sen liike näyttää vähäisemmältä.
Kaapeli ei näy zoomatussa kuvassa luonnollisista syistä, mm. koska kukaan ei olisi niin idiootti että poistaisi sen.
(arvelen kuvaajan polvistuneen ja ottaneen zoomatun kuvan tuen (kaiteen) päältä)
:LISÄYS
KORJAUS:
>"Kuvaväärennöksen heikkouksia on jo tällä ja edellisellä sivulla lueteltu lukuisia ja juttu lienee ilmiselvä kenelle kelle aivot ja niissä oleva arvostelukyky vain on annettu."
SOOPAA.
Kaikki epäilysi jäi epäilyiksi vailla tietoa/faktaa/perustelua. Kuva on syytön kunnes toisin todistetasan.
Mitään et löytänyt oikeaa vilunkia vaikka nuppi punasena koetit etsiä.
:KORJAUS
Ainoa asia joka oikeasti on vaikea saada vastaamaan on buk savun (vaalean harmaa) liike vastaamaan todettua laukaisupaikkaa. (Ikäänkuin laukaus olisi lähtenyt 50s aiemmin pervomaisken kylän keskustasta.)
Samoin savun leveys on erikoisen suuren näköinen (50m?).
Mutta tuuli voi olla juuri voimistumassa kun sade lähestyy. Lisäksi olen arvellut laukaisupisteen olleen lähempänä, mutta olin väärässä. JIT on oikeassa.
Jukkis kirjoitti: ....
mh17.webtalk.ru/viewtopic.php?id=259&p=2#p20860
.
Selvisipä sekin mistä naurettava höyryjunajuttu oli lähtöisin.
Ryssittyä hommaa kuten kaikki muukin.
LISÄYS:
"Kuvista jotka on animoitu päällekkäin ja joiden pitäisi edustaa 7 sekunnin väliä kuvien välillä, näkee että oikealla oleva fogeli on ottanut korkeutta, musta savu on liikkunut melko tavallakin. Sen sijaan etualalla oleva valkoinen savu on paikallaan sitkeästi ja on aivan varmaa että kuva savu on molemmissa aivan sama. Mielenkiintoiseksi sen tekee sekin, että joku on ehtinyt poistamaan vain muutamassa sekunnissa kuvan peittämän sähköjohdonkin."
Täyttä SOOPAA.
Tumma savu on etualalla, muutaman kilometrin päässä, ei taka-alalla, kuten jo aiemmin korjasin sinulle.
Harmaja BUK savu liikkuu oikealle, mutta koska se on monin verroin kauempana, sen liike näyttää vähäisemmältä.
Kaapeli ei näy zoomatussa kuvassa luonnollisista syistä, mm. koska kukaan ei olisi niin idiootti että poistaisi sen.
(arvelen kuvaajan polvistuneen ja ottaneen zoomatun kuvan tuen (kaiteen) päältä)
:LISÄYS
KORJAUS:
>"Kuvaväärennöksen heikkouksia on jo tällä ja edellisellä sivulla lueteltu lukuisia ja juttu lienee ilmiselvä kenelle kelle aivot ja niissä oleva arvostelukyky vain on annettu."
SOOPAA.
Kaikki epäilysi jäi epäilyiksi vailla tietoa/faktaa/perustelua. Kuva on syytön kunnes toisin todistetasan.
Mitään et löytänyt oikeaa vilunkia vaikka nuppi punasena koetit etsiä.
:KORJAUS
Ainoa asia joka oikeasti on vaikea saada vastaamaan on buk savun (vaalean harmaa) liike vastaamaan todettua laukaisupaikkaa. (Ikäänkuin laukaus olisi lähtenyt 50s aiemmin pervomaisken kylän keskustasta.)
Samoin savun leveys on erikoisen suuren näköinen (50m?).
Mutta tuuli voi olla juuri voimistumassa kun sade lähestyy. Lisäksi olen arvellut laukaisupisteen olleen lähempänä, mutta olin väärässä. JIT on oikeassa.
Viimeksi muokattu: 5 vuotta 2 kuukautta sitten KimmoK.
5 vuotta 2 kuukautta sitten #40806
Minen nimittele ketään sen takia että se on mun kanssa eri mieltä. Minä nimittelen sua ihan sen takia lahkolaiseksi että sä oikeesti oot lahkolainen.
5 vuotta 2 kuukautta sitten #40807
Tai korjataan nyt vähän että lahkolaisuus ittessään ei ole vituttavaa vaan toi tolkuton valehtelu. sellanen saa mut aina suunniltaan. mutta jossei se pikapuoleen lopu niin pannaan sille stoppi.

Sivu luotiin ajassa: 0.305 sekuntia