- Vastaanotettu kiitos 32
Arkeologit-keskustelussa tutkitaan Suomen muinaisuutta, historiaa ja vähän muutakin.
Erikoiset kivet metsissämme - taas löytyi lisää !
1 vuosi 10 kuukautta sitten - 1 vuosi 10 kuukautta sitten #48361
: Etsijä197
Tieto lisää tuskaa
Vastaus käyttäjältä Etsijä197 aiheessa Erikoiset kivet metsissämme - taas löytyi lisää !
Etelä-Karjalasta. Taipalsaaren Riutanniemestä vähän erikoisemman näköinen kivi. Siis liitetiedostossa
Tieto lisää tuskaa
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 10 kuukautta sitten Etsijä197.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.
1 vuosi 10 kuukautta sitten - 1 vuosi 9 kuukautta sitten #48386
: Arite
Vastaus käyttäjältä Arite aiheessa Erikoiset kivet metsissämme - taas löytyi lisää !
x
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 9 kuukautta sitten Arite. Syy: x
1 vuosi 9 kuukautta sitten #48442
: Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Erikoiset kivet metsissämme - taas löytyi lisää !
Liitetiedostot:
1 vuosi 9 kuukautta sitten #48503
: Hart
“If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face—for ever.” So said Orwell in 1984
War is peace; Freedom is slavery; Ignorance is strength.
www.monbiot.com/2011/12/19/how-freedom-became-tyranny/
Vastaus käyttäjältä Hart aiheessa Erikoiset kivet metsissämme - taas löytyi lisää !
noi kivethän on aseteltu.
“If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face—for ever.” So said Orwell in 1984
War is peace; Freedom is slavery; Ignorance is strength.
www.monbiot.com/2011/12/19/how-freedom-became-tyranny/
1 vuosi 9 kuukautta sitten - 1 vuosi 9 kuukautta sitten #48515
: Arite
Vastaus käyttäjältä Arite aiheessa Erikoiset kivet metsissämme - taas löytyi lisää !
x
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 9 kuukautta sitten Arite. Syy: x
1 vuosi 9 kuukautta sitten - 1 vuosi 9 kuukautta sitten #48516
: Jukkis
Vastaus käyttäjältä Jukkis aiheessa Erikoiset kivet metsissämme - taas löytyi lisää !
Pyyntö täytetty. Ainakin kuvien merkitys jäi tyystin hämäräksi.
Kun nyt olet ottanut herneen nenään ja toivottavasti protestoit pitämällä pahastuneena kirjoitustaukoa niin sanonpa sanasen kun kummiski tämän luet jossain kohtaa.
Oletko miettinyt että tämä on nimenomaisesti keskustelupalsta. Se tarkoittaa ensisijaisesti keskustelua tai muuta kommentointia. Ei voi olla niin että joku pitää sitä puhtaana päiväkirjana johon suoltaa näitä japanilaistyylisiä haikurunojaan kuin oltaisiin jossain twitterissä. Toinen että Sinuun on vaikea saada kontaktia kun et yleensä vastaa mihinkään etkä lähde mihinkään keskusteluun mukaan siitä mitä aloitat. Aikas epäsosiaalinen asenne keskustelupalstalle. Lopputulos onkin sitten minun silmissäni silkkaa floodausta joka muistuttaa häiriköintiä tai jotain muuta trollausta. Olen tietenkin pahoillani että tähän jouduttiin mutta tiedät itsekin että jos tulee ketjutolkulla silkkaa siansaksaa jossain kohtaa siihen on puututtava. En minä tätä huvikseni tai ilkeyttäni tee vaan pitääkseni jonkinlaisen tason. Voisit kotitehtävänä miettiä itsekin vähän omaa tasoasi millä asenteella tullaan toisten ihmisten keskuuteen
Kun nyt olet ottanut herneen nenään ja toivottavasti protestoit pitämällä pahastuneena kirjoitustaukoa niin sanonpa sanasen kun kummiski tämän luet jossain kohtaa.
Oletko miettinyt että tämä on nimenomaisesti keskustelupalsta. Se tarkoittaa ensisijaisesti keskustelua tai muuta kommentointia. Ei voi olla niin että joku pitää sitä puhtaana päiväkirjana johon suoltaa näitä japanilaistyylisiä haikurunojaan kuin oltaisiin jossain twitterissä. Toinen että Sinuun on vaikea saada kontaktia kun et yleensä vastaa mihinkään etkä lähde mihinkään keskusteluun mukaan siitä mitä aloitat. Aikas epäsosiaalinen asenne keskustelupalstalle. Lopputulos onkin sitten minun silmissäni silkkaa floodausta joka muistuttaa häiriköintiä tai jotain muuta trollausta. Olen tietenkin pahoillani että tähän jouduttiin mutta tiedät itsekin että jos tulee ketjutolkulla silkkaa siansaksaa jossain kohtaa siihen on puututtava. En minä tätä huvikseni tai ilkeyttäni tee vaan pitääkseni jonkinlaisen tason. Voisit kotitehtävänä miettiä itsekin vähän omaa tasoasi millä asenteella tullaan toisten ihmisten keskuuteen
Viimeksi muokattu: 1 vuosi 9 kuukautta sitten Jukkis.

Sivu luotiin ajassa: 0.355 sekuntia